rachunki od TPSA po terminie

Data: 2010-07-27 11:29:29
Autor: Tomasz Kaczanowski
rachunki od TPSA po terminie
M1SLQ pisze:
Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym (kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię, wypróbowując też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24 godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

Nie wiem, jak zgłosiłem swojego czasu, że nie otrzymałem na czas rachunku, przesunięto mi o tydzień termin płatności (sam rachunek przyszedł do mnie dzień później) innym razem, gdy otrzymałem rachunek w uszkodzonej kopercie, to samo, przesunięto czas zapłaty. Żadnych odsetek karnych w związku z tym nie miałem.

Mam dziwne wrażenie, że nie piszesz o TPSA (chyba, że znaczenie ma skąd się dzwoni), bo od dłuższego czasu nie mam problemów z dodzwonieniem się, czego nie mogę powiedzieć np o dialogu. Tam umowa, która powinna być dostarczona w 10 dni po zawarciu jej telefonicznie, potrafi iść pół roku do klienta, a w samej umowie później pojawiają się stwierdzenia, których nie potwierdzałeś.....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

rachunki od TPSA po terminie