rachunki od TPSA po terminie

Data: 2010-07-27 11:33:07
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "M1SLQ" Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym (kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię, wypróbowując też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24 godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)
Pozdrawiam

No coz. Jesli ktos w dobie "powszechnej" komputeryzacji nie potrafi sam
sobie pomoc to w jaki sposob moga pomoc mu inni? Nie wystarczy bowiem
aktywowac sobie konta elektronicznego (to taka umowna nazwa bo nie wiem
jak to moze naprawde sie nazywac) w TP zeby miec wglad (prawie) na biezaco
do wszystkich informacji zwiazanych ze swoim "kontem" telefonicznym?
Wystarczy zrobic to raz i potem miec juz spokoj. Mozna na biezaco sprawdzic
wystawione faktury, stan konta, wykorzystanie limitow polaczn i biling tychze
za poprzednie miesiace. Polecam. To bardzo ulatwi ci zycie.
AM

Data: 2010-07-27 12:05:42
Autor: M1SLQ
[...]

Dziękuję serdecznie! Pierwsze słysze o takiej możliwości ale na pewno skorzystam.

Pozdrawiam!

rachunki od TPSA po terminie