rachunki od TPSA po terminie

Data: 2010-07-27 12:39:38
Autor: CUT_INZ
rachunki od TPSA po terminie
W dniu 2010-07-27 11:22, M1SLQ pisze:
Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym
(kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za
zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię,
wypróbowując też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24
godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie
z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich
i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale
litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z
tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i
wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z
konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby
brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

Polecenie zapłaty rozwiązało by twoje problemy.

Data: 2010-07-27 12:44:36
Autor: Tomasz Kaczanowski
CUT_INZ pisze:
[...]

Pod warunkiem, że nie byłoby pomyłek, a takie się swojego czasu TPSA zdarzały (i to różnica w rachunku na kilka stówek, a nie na 2-5 zł).

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-07-27 18:36:34
Autor: CUT_INZ
W dniu 2010-07-27 12:44, Tomasz Kaczanowski pisze:

Polecenie zapłaty rozwiązało by twoje problemy.

Pod warunkiem, że nie byłoby pomyłek, a takie się swojego czasu TPSA
zdarzały (i to różnica w rachunku na kilka stówek, a nie na 2-5 zł).

Pomyłki na kilka stówek łatwo zauważyć. Te na kilka zł już gorzej.

Tak na marginesie to używam PZ na co tylko się da i jeszcze nie miałem pomyłki (raz w erze nie ściągi i wysłali monit :) )

Data: 2010-07-28 09:20:39
Autor: Tomasz Kaczanowski
CUT_INZ pisze:
[...]

Natomiast ja miałem kilka pomyłek w rachunkach i wolę robić to ręcznie. Jeśli nie dostaje rachunku na czas, po prostu składam reklamację.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

rachunki od TPSA po terminie