rachunki od TPSA po terminie

Data: 2010-07-27 17:05:41
Autor: Agall
rachunki od TPSA po terminie
Właśnie płacę i wymagam. Ci, którzy godzili sie na e-fakturę dostawali bonusy... Osobiscie nie wyrażałem zgody na zmiane formy powiadomienia o wysokości płatnosci. Od czasu awarii linii (gdy przerobiono mi rzekomo czasowo na radiówkę) nie mogęę też korzystać z internetu więc, co jest grane? Jednostronny dyktat TPSA?

Data: 2010-07-27 17:55:07
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Agall" Właśnie płacę i wymagam. Ci, którzy godzili sie na e-fakturę dostawali bonusy... Osobiscie nie wyrażałem zgody na zmiane formy powiadomienia o wysokości płatnosci. Od czasu awarii linii (gdy przerobiono mi rzekomo czasowo na radiówkę) nie mogęę też korzystać z internetu więc, co jest grane? Jednostronny dyktat TPSA?

Czy te twoje gorzkie zale maja jakis zwiazek z tym watkiem?
AM

rachunki od TPSA po terminie