rachunki od TPSA po terminie

Data: 2010-07-28 11:36:27
Autor: Kotlet wołowy
rachunki od TPSA po terminie

podziekuj nowemu operatorowi pocztowowemu, czyste skurywsynstwo, jezeli dostawalabys jesczez z orange rachunku z kilku abonamentow z roznych okresow rozliczeniowych to i tak by wszystkie razem zbierano w danym miesiacu i pod koniec Ci przywozono.

Jestem ciekaw czy umowa pomiedzy INPostem a wlascicielem tpsa przewiduje takie sytuacje bo juz sam chcialem do zglosic

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-28 12:22:51
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Kotlet wołowy" podziekuj nowemu operatorowi pocztowowemu, czyste skurywsynstwo, jezeli dostawalabys jesczez z orange rachunku z kilku abonamentow z roznych okresow rozliczeniowych to i tak by wszystkie razem zbierano w danym miesiacu i pod koniec Ci przywozono.

Jestem ciekaw czy umowa pomiedzy INPostem a wlascicielem tpsa przewiduje takie sytuacje bo juz sam chcialem do zglosic

Przestan juz moze wprowadzac ludzi w blad i daj sobie spokoj z tym
InPostem.
AM

Data: 2010-07-28 12:35:10
Autor: Maddy
W dniu 28-07-2010 12:22, Hades pisze:
[...]

Moje rachunki z Tepsy przychodzą bez znaczka, za to z doklejoną blachą z wytłoczonym "InPost".
To na pewno PP dla niepoznaki dokleja.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-07-28 12:43:37
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Maddy"
[...]

Przeczytaj calosc watku to moze bedziesz wiedziec w czym rzecz.
AM

Data: 2010-07-28 13:25:55
Autor: Tomaszek
rachunki od TPSA po terminie
W dniu 2010-07-28 12:35, Maddy pisze:
Moje rachunki z Tepsy przychodzÄ… bez znaczka, za to z doklejonÄ… blachÄ… z
wytłoczonym "InPost".
To na pewno PP dla niepoznaki dokleja.

PP się nie wyrabia z dostarczeniem, więc zlecają dostarczenie InPostowi. Miałem wiele takiej korespondencji, nie tylko rachunków. Był stempel PP, a z tyłu blacha InPost.

Data: 2010-07-30 11:05:39
Autor: Kotlet wołowy
rachunki od TPSA po terminie

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c5004fb$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w ktorym momencie w blad pwrowadzam? Mam przed soba 4 koperty z 4 rachunkami
3 z orange , 1 z tpsa, wsyzstkie nadane inpostem kazdy w innym dniu czasem tygodniu wszystkie w tym samym dniu po terminie platnosci znalazly sie u mnie w skrzynce

rachunki od TPSA po terminie