rachunki ze prąd

Data: 2011-07-14 11:55:44
Autor: IYIS
rachunki ze prąd
lipcowym dostałem na Sierpień i mam do zapłaty 99 zł, z czego to wynika skoro jeszcze mamy połowę Lipca ?

Obstawiam 2 opcje :

1.To co nazywasz rachunkiem za lipiec może być dopłatą za półroczny okres
    płacony z niedoszacowanych prognoz.
2.Rachunek za lipiec jest rzeczywiście rachunkiem za lipiec a jest niższy ze względu
    na nadpłatę w poprzednim półroczu.

IYIS

Data: 2011-07-14 18:22:37
Autor: Aicha
rachunki ze prąd
W dniu 2011-07-14 11:55, IYIS pisze:

[...]

Przy czym - żeby jeszcze bardziej zamieszać - wcale niekoniecznie rachunek płatny _w_ lipcu musi być rachunkiem za lipiec :) Ja np. płacę w lipcu za okres 1-30.06.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku