[id] raczej europejski, kostiumowy

Data: 2011-04-04 14:36:44
Autor: Grzegorz Staniak
[id] raczej europejski, kostiumowy
Witam,

Pewnie XIX wiek, może jakaś Autria, Niemcy czy jakoś tak, jedyny motyw jaki delikwentka pamięta to dziewczyna na wózku w dużym zamku, córka kogoś znacznego, która zakochuje się w oddelegowanym
do dotrzymywania jej towarzystwa ułanie czy innym husarze. Kiedy
próbuje go pocałować, oficer ją (chyba) odtrąca, dziewczyna wspina
się z wózka na blanki i rzuca w dół z wieży. Jakoś nie mogę wyguglać
czy wyimdbować po fabule.

Nie, na pewno nie Rambo.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2011-04-05 20:18:32
Autor: Quentin
[id] raczej europejski, kostiumowy

U¿ytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@gmail.com> napisa³:
Nie, na pewno nie Rambo.

No to "Billy Elliot".

Data: 2011-04-15 23:37:38
Autor: Gre
Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@gmail.com> napisał w wiadomości news:incl1s$uf4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Powieść Stefana Zweiga  "Niecierpliwość Serca" (Ungeduld des Herzens)
ma taką fabułę. Pewno była ekranizowana.

Pozdrawiam
Gre

[id] raczej europejski, kostiumowy