raczej wojna secesyjna

Data: 2010-08-04 14:20:36
Autor: kochamspamWYTNIJTO
raczej wojna secesyjna
zdaje ze historia zatoczy kolo -niczym w II RP- zamach majowy.polska
izolowana
od cy-wizowanych krajów- do tego  idziemy!!!!!

Przecież zamach majowy nie odciął Polski od vywilizowanych krajów.
Chociaż... tym razem...

Radykalna zmiana w Polsce najprawdopodobniej odwróci się od Porządków Unijnych -
i to tak radykalnie, że Polska będzie musiała ogłosić secesję.
To oczywiście Unii bardzo się nie spodoba - i niewykluczone że wybuchnie wojna secesyjna.
U USA przebiegała ona pod propagandowym hasłem walki o wyzwolenie Murzynów.
Tym razem hasłem propagandowym będzie walka z dyskryminacją homoseksualistów.

--

raczej wojna secesyjna