radia fabryczne

Data: 2009-04-16 08:33:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
radia fabryczne
mirror wydusił z siebie te słowy:

(..)

to takie moje prywatne i subiektywne zdanie.

Jakbym miał jeździć samochodem i bać sie o parkowanie tam gdzie mi pasuje ze względu na felgi, radio, cb, akumulator i co tam jeszcze .. to zmieniłbym samochód, felgi, radio, na odpowiednio wartburga, brzydkie stalówki, i safari II

Jaka jest przyjemność podróżowania w ciągłym strachu, szukania miejsc pakringowych nie pod kątem wolnego miejsca, a pod kątem stróża, ktory jak przychodzi co do czego i tak za nic nie odpowiada...

Nie rozumiem.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-16 08:55:06
Autor: Pan Piskorz
radia fabryczne
[...]

to nic nie pomoże,
koledze wybili szybę w maluchu i ukradli dziadowskie radio,

zdarzenie było o tyle smutne, że ów maluch nie był zamknięty, bo miał zepsuty zamek

P.

Data: 2009-04-16 10:19:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
radia fabryczne
Pan Piskorz wydusił z siebie te słowy:

[...]

to nie zmienia mojego zdania.
Czy jak powiem, ze na strzeżonym parkingu ukradli mi wklady do lusterek i wlasciciel parkingu nie poniósł odpowiedzialności (nei chce mi sie zagłebiać, ale sytuacje taką mialem) to nagle ktoś przestanie parkować na strzeżonym, bo tam kradną?