radio 2 din android

Data: 2018-08-27 12:59:23
Autor: Dark.ca
radio 2 din android
Witam, Chcialbym kupic radio na Androidzie, ktore ma zastapic radio firmowe w Mustangu 05. Fabryczne radio to radio bazowe, ktore wlasnie zastapilem wersja z MP3 i zmieniarka na 6 plyt. Gra zdecydowanie lepiej, ale zdaje sobie sprawe,  ze bez zmiany glosnikow tu wiecej sie nie wywalczy, jezeli chodzi o jakosc dzwieku. Dlatego postanowilem dodac troche funkcjonalnosci. Chcialbym radio 2 DIN z mozliwie nowa wersja Androida, sensowna iloscia RAMu (3-4 GB), GPS, BT, wifi, USB, no i zeby jakos tam jednak gralo. Nie musi byc firmowe, moze byc chinskie.

Czy moze ktos cos polecic? Albo powiedziec czego unikac? A przynajmniej podpowiedziec gdzie takiego czegos szukac? Dzieki.

Data: 2018-08-27 22:40:20
Autor: Irokez
radio 2 din android
W dniu 2018-08-27 o 21:59, Dark.ca pisze:
[...]

Ale chcesz jakość dźwięku czy Android?
Jak jakość, to może posłuchaj coś? Ja mam Pioneera AVH i daje spokojnie rady na fabrycznych w Avensis T25 (8 głośników). Oryginalne radio to było padło straszne w porównaniu. Chiński Android jakiego miałem okazję słuchać też nie miał podejścia do Pioneera.

--
Irokez

Data: 2018-08-27 13:56:32
Autor: Dark.ca
radio 2 din android
Chce funkcjonalnosc Androida. Fabryczny zestaw to podstawa wersja z 4 gosnikami bez subwooferow. Jest delikatna poprawa po ostatniej zmianie radia na wyzszy model, ale do jakosci dzwieku w innych moich autach nie ma porownania. Na razie nic z tym nie zamierzam robic, chociaz w przyszlosci kto wie.. Auto to kabriolet, przy otwartym dachu i przy aktualnych brzeczykach nic nie slychac. Chodzi o to, zeby nowe radyjo nie gralo gorzej niz to, co juz jest.

Data: 2018-08-27 22:48:35
Autor: Kaczin
radio 2 din android
W dniu 27.08.2018 o 22:40, Irokez pisze:
[...]

Coś konkretnego? Czy tylko takie pierdolenie z dupy?

Jak jakość, to może posłuchaj coś?

No ja słucham coś. I co dalej?

Ja mam Pioneera AVH i daje spokojnie rady na fabrycznych w Avensis T25 (8 głośników). Oryginalne radio to było padło straszne w porównaniu.

W porównaniu do czego?

Chiński Android jakiego miałem okazję słuchać też nie miał podejścia do Pioneera.

Słuchałeś chińskiego Androida? WOW! Jesteś ekspierdem, bez dwóch zdań.

--
Kaczin

Data: 2018-08-28 14:31:50
Autor: Cavallino
radio 2 din android
W dniu 27-08-2018 o 21:59, Dark.ca pisze:
[...]

Chińskiego radia.
Ja takie kupiłem, ale problemów ze sobą ma co niemiara - np. uruchomiona druga nawigacja (program) wyłącza radio, albo w ogóle się nie odzywa.

Data: 2018-08-28 05:56:14
Autor: Dark.ca
radio 2 din android
> Czy moze ktos cos polecic? Albo powiedziec czego unikac? Chińskiego radia.
Ja takie kupiłem, ale problemów ze sobą ma co niemiara - np. uruchomiona druga nawigacja (program) wyłącza radio, albo w ogóle się nie odzywa.

No tak, ale one chyba wszystkie sa chinskie...

Data: 2018-08-28 15:16:14
Autor: Cavallino
radio 2 din android
W dniu 28-08-2018 o 14:56, Dark.ca pisze:
[...]

To nie chodzi o miejsce produkcji, tylko o producenta, czy bardziej jego brak.

Firmówka (np. LG) zamontowana seryjnie w samochodzie takich problemów nie robi.

Ale robi inne, yanosika w tle np. zapewne w ogóle nie uruchomisz, więc nie przekonasz się czy będzie w stanie wydawać dźwięki. ;-)
A zapewne potrzeba kupienia nawi z androidem to chęć do instalacji własnych programów - i to właśnie nie bardzo się sprawdza w chińczyku, za to jest zupełnie niemożliwe w firmówce.

Coś za coś.

Data: 2018-08-28 06:36:36
Autor: Dark.ca
radio 2 din android
On Tuesday, August 28, 2018 at 9:16:17 AM UTC-4, Cavallino wrote:

> [...]

A zapewne potrzeba kupienia nawi z androidem to chęć do instalacji własnych programów - i to właśnie nie bardzo się sprawdza w chińczyku, za to jest zupełnie niemożliwe w firmówce.

Ja potrzebuje tylko torque pro, google maps (nie jezdze po Polsce, wiec Janosika nie uzywam), ewentualnie moze byc inny program z przyzwoitymi mapami, radio, MP3, ewentualnie jakis program do kamery i kilka innych programikow typu My Cars, kalkulator, czyli nic wielkiego.

Data: 2018-08-29 11:07:05
Autor: Chris
radio 2 din android
W dniu 2018-08-28 o 15:16, Cavallino pisze:
[...]

Bo Chińczyka kupuje się od 1500zł a nie za 500+ :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

radio 2 din android