Data: 2009-08-12 16:22:16 | |
Autor: darnok | |
radio "erewań" w eurobanku | |
RobertS wrote:
generalnie to oferta standardowa (dla każdego klienta "z ulicy"), system oczywiście nie rozpoznał numeru ref. jakim był opatrzony list, który dostałem... Tu bym sie spodziewal przyczyny. Jak kiedys dawali KK Premium Club to w oddziale mieli ten sam problem i dopiero po paru telefonach ustalili jak poprawnie wpisac nr referencyjny. Od tego momentu dokladnie ta sama oferta co w liscie byla do wziecia w Banku na moje nazwisko. Byc moze trafiles na mniej rozgarniety oddzial ktory nie umial go wpisac. Bez numeru byla standardowa oferta jak dla czlowieka z ulicy. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2009-08-12 22:42:42 | |
Autor: RobertS | |
radio "erewań" w eurobanku | |
Tu bym sie spodziewal przyczyny.i taką właśnie dostałem = numer referencyjny nie wchodził, poza tym pracownik był chyba średnio kumaty; zapytałem czy eurobank wydaje kk z chipem, on na to, że raczej żaden bank nie wydaje kk z chipem...wyjąłem z portfela takie dwie i mu pokazałem; z kolei powiedział, że np. BZWBK nie ma w ofercie takich kart - wyjaśniłem mu, że ten bank jako pierwszy (w Polsce) wprowadził chipy na kk...dalej o ofercie innych banków nie rozmawialiśmy zadzwonię na info i zapytam o ten numer ref. - to jest jakiś trop -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-08-12 23:12:23 | |
Autor: Sinus | |
radio | |
darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał(a):
Jak kiedys dawali KK Premium Club to w oddziale mieli ten sam problem i dopiero po paru telefonach ustalili jak poprawnie wpisac nr referencyjny. Dokładnie! W moim przypadku musieli przed numerem referencyjnym dopisać G bo to Gold. I wtedy system łyknął. -- Sinus -- |