radosna "tfórczość"

Data: 2009-03-06 10:29:21
Autor: falco
radosna "tfórczość"
Hej,

uwielbiam takie nostalgiczne wątki, choć moja przygoda na dobre (czyt. zakup) z motocyklem zaczęła się dopiero w tym roku, to doskonale pamiętam, gdy w drugiej połowie lat 80. marzyłem o MZ 150... ;)

Uzbierałem nawet kasę (nie wiem czy dobrze pamiętam, ale kosztowała chyba ok. 150 dolców US a wtedy to było naprawdę kuuupę siana), ludzie niemal z namiotami ustawiali się w kolejkach przed sklepem (chyba gdzieś w ok. żwirki i Wigury, ale głowy nie dam).

Miałem kumpla, który woził się wtedy wypasioną (czyt. wielką i dostojną) czarną Jawą 350 TS mając w poważaniu "MZtkowców" i często się sprzeczaliśmy "który lepszy"... ;)

Niestety do 18 ciut mi brakowało, rodzice powiedzieli stanowcze "NIE" i za uzbieraną kasę kupiłem... upolowany w Baltonie (pamięta ktoś - coś jak Pewex, ale dostępny bardziej dla ludu) ;) odtwarzacz płyt CD - SONY. ;)
Wtedy to był mega rarytas i tak chłopięce marzenia nie zostały spełnione, więc nadrabiam teraz... ;)

--
(Po)zdrówka! falco

SenNa...353 '58 175

Data: 2009-03-06 12:43:20
Autor: BartekGSXF
radosna "tfórczość"

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:goqqu3$5g8$1mx1.internetia.pl...
Miałem kumpla, który woził się wtedy wypasioną (czyt. wielką i dostojną) czarną Jawą 350 TS mając w poważaniu "MZtkowców" i często się sprzeczaliśmy "który lepszy"... ;)
Jalowe dyskusje, od zawsze bylo wiadomo, ze TSka byla lepsza ;)

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-06 20:34:56
Autor: Sir Piernik
radosna "tfórczość"
BartekGSXF pisze:
....>8
> Jalowe dyskusje, od zawsze bylo wiadomo, ze TSka byla lepsza ;)

Jasne! Podpisuje sie rekami i nogami!
MZ250TS rzadzila! :))

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe
   MZ250TS

Data: 2009-03-07 16:18:35
Autor: BartekGSXF
radosna "tfórczość"

Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gortns$odu$1news.onet.pl...
BartekGSXF pisze:
...>8
> Jalowe dyskusje, od zawsze bylo wiadomo, ze TSka byla lepsza ;)

Jasne! Podpisuje sie rekami i nogami!
MZ250TS rzadzila! :))
:)
Tu mnie masz.
Jalowe dyskusje, od zawsze bylo wiadomo, ze Jawa 350 TS byla lepsza.
A co teraz ;)?
Kiedys z kolega zrobilismy porownanie, zmienialismy sprzety i zawsze moja Jawa wygrywala start.

pozdr

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-07 21:28:01
Autor: Sir Piernik
radosna "tfórczość"
BartekGSXF pisze:
....>8
> Jalowe dyskusje, od zawsze bylo wiadomo, ze Jawa 350 TS byla lepsza.
> A co teraz ;)?

Teraz to moze odpuscimy bo nas pogonia do "Archiwum Grupy"!! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betwelve
  MZ250TS

Data: 2009-03-08 23:37:57
Autor: Easy
radosna "tfórczość"

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:gou3c5$l7d$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gortns$odu$1news.onet.pl...
BartekGSXF pisze:
...>8
> [...]

A co teraz ;)?
Kiedys z kolega zrobilismy porownanie, zmienialismy sprzety i zawsze moja Jawa wygrywala start.

bo panie, to trzeba jeszcze umic ;)

E.

Data: 2009-03-09 09:45:13
Autor: BartekGSXF
radosna "tfórczość"

Użytkownik "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> napisał w wiadomości news:gp1hc9$2fe$1news.dialog.net.pl...
Kiedys z kolega zrobilismy porownanie, zmienialismy sprzety i zawsze moja Jawa wygrywala start.

bo panie, to trzeba jeszcze umic ;)

Etam umic.
Wszystko zalezalo od ustawienia zaplonu i dotarcia motocykla. Mialem kolege, ktory sam ustawial zaplon we wszystkich Jawach i Cezetkach na osiedlu. I nie bylo problemu.
Uwierzysz, ze moja Jawa zaladowana dwiema torbami z boku i plecakiem z tylu, no i mna utrzymywala 165 km na godzine licznikowe? Przez 35 minut.
Wiecej sie nie dalo bo jechalem 8 godzine i pozycja na sledzia nie wygladala najlepiej na drodze ;)

BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-06 20:59:09
Autor: falco
radosna "tfórczość"
BartekGSXF pisze:

Jalowe dyskusje, od zawsze bylo wiadomo, ze TSka byla lepsza ;)

hehehe, ale najśmieszniejsze było, to, że choć miałem kupić MZtkę, to też uważałem, że TS była o niebo lepsza, choć cięższa na starcie, to jednak wyglądała jak rasowy sprzęt! ;)

--
(Po)zdrówka! falco

SenNa...353 '58 175

radosna "tfórczość"