[piątkowo] radosna twórczość z poxilina

Data: 2009-04-28 15:07:11
Autor: DoQ

Data: 2009-04-28 07:36:56
Autor: mw

Data: 2009-04-28 16:30:17
Autor: Adam Szewczak

Data: 2009-04-28 18:25:47
Autor: krz
[piątkowo] radosna twórczość z poxilina
DoQ pisze:
Witam

Czyli wydech wieloobiegowy :))

http://picasaweb.google.pl/pawel.doq/wydech

Pozdrawiam
Paweł

Przecie to najnowsze osiągnięcia techniki tuningu wydechu. Wzoruje się to na turbosprężarkach ze zmienną geometrią - tutaj mamy kilka dróg o różnych długościach dla spalin, przez co nasz wydech jest optymalnie dopasowany do charakterystyki silnika w całym przedziale obrotów
:D

Jest jeszcze drugie, prostsze wyjaśnienie - jest to sposób na posiadanie wydechu 100% przelotowego, ale bez wycinania katalizatora i tłumików :P

Data: 2009-04-28 19:22:10
Autor: JG
DoQ pisze:
Witam

Czyli wydech wieloobiegowy :))

http://picasaweb.google.pl/pawel.doq/wydech
W S3 też mam takie 'boczniki', wydech oryginalny - też mnie to zaintrygowało. Z tym, że silnik jest zauważalnie cichszy na niższych obrotach - może po prostu niektóre tłumiki są omijane przy pełnym wychyleniu przepustnicy na wysokich obrotach...

pozdrawiam,
JG

[piątkowo] radosna twórczość z poxilina