r臋czniki - pytanie do kobiet...

Data: 2014-01-30 21:17:42
Autor: Frez
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Czy s膮 na 艣wiecie r臋czniki, z kt贸rych nie sypi膮 si臋 te drobne w艂oski?
Po ka偶dej k膮pieli i suszeniu moje akryle s膮 zapylone.. Wanna wygl膮da oble艣nie- po 2-3 dniach brzegi s膮 szare od py艂u:-(
PS: z bia艂ych, py艂 na tle umywalki i wanny jest szary...

Data: 2014-01-31 00:58:26
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:17:42 +0100, Frez napisa艂(a):

[...]

U mnie to samo. Py艂 tak偶e czarny - z czarnych r臋cznik贸w (co z tego, 偶e z
bia艂ymi napisami). To chi艅ska pod艂a bawe艂na, nawet je艣li pisz膮, 偶e nie i 偶e
super jako艣膰 :-(
--
XL
"艢wiat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

Data: 2014-02-07 21:26:33
Autor: m4rkiz
r臋czniki - pytanie do kobiet...
"Frez" <fekaliusz@gmail.com> wrote in message news:lcec14$500$1news.dialog.net.pl...
Czy s膮 na 艣wiecie r臋czniki, z kt贸rych nie sypi膮 si臋 te drobne w艂oski?
Po ka偶dej k膮pieli i suszeniu moje akryle s膮 zapylone.. Wanna wygl膮da oble艣nie- po 2-3 dniach brzegi s膮 szare od py艂u:-(

albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy

albo przepierz je z 10 razy

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-02-08 17:23:50
Autor: Frez
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-07 22:26, m4rkiz pisze:
[...]

Przepierzone;-) z 10 razy i si臋 sypi膮..

Data: 2014-02-08 22:47:57
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sat, 08 Feb 2014 17:23:50 +0100, Frez napisa艂(a):

I to coraz bardziej.
--
"To wstyd, 偶eby w prawie 40-milionowym kraju, w 艣rodku Europy trzeba by艂o
偶ebra膰 na ulicach o sprz臋t medyczny!

Data: 2014-02-17 00:11:01
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sat, 08 Feb 2014 17:23:50 +0100, Frez napisa艂(a):

Przepierzone;-) z 10 razy i si臋 sypi膮..

Dawno, dawno temu, kiedy bawe艂na jeszcze by艂a bawe艂n膮, a Chiny nie by艂y
producentem pyl膮cego 艣miecia nazywanego ni膮 dzi艣, lecz bawe艂ny z mark膮...
by艂y sobie w pewnym pieknym kraju Dobre R臋czniki. Od nowo艣ci by艂y zupe艂nie
niepyl膮ce, nikt nigdy 偶adnego py艂u z nich nie widzia艂. U偶ywa艂a ich do mojej
k膮pieli moja Mama, potem otrzyma艂am je w prezencie ja - i wycierane by艂y
nimi po k膮pieli moje dzieci. R臋czniki mia艂y 25 lat i wcia偶 by艂y puszyste,
lekkie, lecz grube - i jak zawsze niepyl膮ce, nieco tylko wyblak艂y na nich
wzory ptak贸w i motyli siedz膮cych na kwitn膮cych ga艂臋ziach wi艣ni...
Dzieci mi doros艂y, a razem z nimi i rynek - niestety. Dobrej bawe艂ny prawie
ju偶 nie u艣wiadczysz, Dobre R臋czniki odesz艂y w niepami臋膰, a na ich miejsce
pojawi艂y si臋 ich podr贸bki z "tuningowanej" 艣mieciami prz臋dzy... Ludzie
zapomnieli, jak wyglada dobra bawelna, wi臋c w swoim poj臋ciu o "dobro艣ci"
zacz臋li si臋 sugerowac cen膮 owego badziewia, kt贸re im zacz臋to oferowa膰. I
tak jak zamiast Dobrej Szynki zacz臋li uwa偶a膰 za szynk臋 r贸偶ow膮 bezpostaciow膮
mas臋 zamaczan膮 w p艂ynnej smole w臋dzarniczej, wychodz膮c膮 z masarskich
przetw贸rni, tak i za Dobre R臋czniki maj膮 dzi艣 co艣, co z dobr膮 bawe艂n膮 nawet
si臋 nie mija艂o w drodze...

--
XL

Data: 2014-02-17 00:14:06
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 00:11:01 +0100, Ikselka napisa艂(a):

[...]

....ale kosztuje powy偶ej st贸wy. --
XL

Data: 2014-02-17 08:30:12
Autor: czeremcha
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu poniedzia砮k, 17 lutego 2014 00:14:06 UTC+1 u縴tkownik Ikselka napisa:

...ale kosztuje powy縠j st體y.

No to musz powiedzie, 縠 r阠zniki z Penney's /Primark/ kupione za grosze /ta駍ze ni przeci阾ny r阠znik do kupienia w Polsce/ - nie sypi si...

Ania

Data: 2014-02-17 17:58:14
Autor: FEniks
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-17 17:30, czeremcha pisze:
[...]

Mam r阠zniki tej marki od paru lat:

http://jysk.pl/lazienka/reczniki/gold/recznik-tulip-50x90-piasek-kronborg/family

Nic si z nich nie sypie nawet po wielu praniach, s ch硂nne i nie s (nie by硑) przy tym zab骿czo drogie (jak to sobie pewnie wyobra縜 XL, 縠 chc tutaj B骻 wie jak zaszpanowa).

Ewa

Data: 2014-02-17 18:05:36
Autor: Ikselka
r阠zniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:58:14 +0100, FEniks napisa艂(a):

jak to sobie pewnie wyobra偶a XL

Zachowaj swoje imaginacje na temat moich imaginacji dla siebie. P艂ot Ci si臋
wywr贸ci艂, 偶e tutaj je rozwieszasz?
--
XL

Data: 2014-02-17 19:00:55
Autor: Frez
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-17 17:58, FEniks pisze:

http://jysk.pl/lazienka/reczniki/gold/recznik-tulip-50x90-piasek-kronborg/f
Eeeeeee.... mam te w砤秐ie, z podtytu砮m "Gold". Wanna zasyfiona po 2 dniach. Mo縠 dlatego,縠 szare;)??

Data: 2014-02-17 22:45:20
Autor: FEniks
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-17 19:00, Frez pisze:
W dniu 2014-02-17 17:58, FEniks pisze:

http://jysk.pl/lazienka/reczniki/gold/recznik-tulip-50x90-piasek-kronborg/f
Eeeeeee.... mam te w砤秐ie, z podtytu砮m "Gold". Wanna zasyfiona po 2 dniach. Mo縠 dlatego,縠 szare;)??

Ja mam zielone i nic kompletnie si nie sypie. Zreszt w眛pi, 縠by to zale縜硂 od koloru. Mo縠 od sposobu prania?

Ewa

Data: 2014-02-18 17:52:54
Autor: FEniks
r阠zniki - pytanie do kobiet...
[...]

Aha, tak z ciekawo禼i - mo縠sz sprawdzi na wszywce, gdzie by硑 Twoje wyprodukowane?

Ewa

Data: 2014-02-19 18:33:13
Autor: Frez
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-18 17:52, FEniks pisze:

Aha, tak z ciekawo禼i - mo縠sz sprawdzi na wszywce, gdzie by硑 Twoje
wyprodukowane?

Ewa
Made in Bangladesh, hmmmmm

Data: 2014-02-19 21:18:25
Autor: FEniks
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-19 18:33, Frez pisze:
W dniu 2014-02-18 17:52, FEniks pisze:

Aha, tak z ciekawo禼i - mo縠sz sprawdzi na wszywce, gdzie by硑 Twoje
wyprodukowane?

Ewa
Made in Bangladesh, hmmmmm

Widocznie zmienili producenta. Moje s made in Indonesia.

Ewa

Data: 2014-02-17 17:58:30
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 08:30:12 -0800 (PST), czeremcha napisa艂(a):

W dniu poniedzia艂ek, 17 lutego 2014 00:14:06 UTC+1 u偶ytkownik Ikselka napisa艂:

...ale kosztuje powy偶ej st贸wy.

No to musz臋 powiedzie膰, 偶e r臋czniki z Penney's /Primark/ kupione za grosze /ta艅sze ni偶 przeci臋tny r臋cznik do kupienia w Polsce/ - nie sypi膮 si臋...

Owszem, znam t臋 firm臋 - z powodu bawe艂nianej bielizny, kt贸r膮 mia艂am okazj臋
kupowac - niedroga i dobra bawe艂na :-)
--
XL

Data: 2014-02-17 15:19:46
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-17 00:11, Ikselka pisze:
[...]

A te wspania艂e czasy w tym pi臋knym kraju zwiemy komunizmem. :-D

Ewa

Data: 2014-02-17 15:23:11
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:19:46 +0100, FEniks napisa艂(a):

[...]

Znowu pud艂o, znowu co艣 wyczyta艂a艣 w necie - u nas NIGDY nie by艂o komunizmu.
--
XL

Data: 2014-02-10 18:52:53
Autor: Marek Dyjor
r臋czniki - pytanie do kobiet...
m4rkiz wrote:
[...]

amen...  s膮 mi臋siste trwa艂e  i nic sie z nich nie sypie, ale trzeba zap艂膮ci膰 wiecej ni偶 za chi艅ski szajs z tesco

Data: 2014-02-16 21:57:32
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
[...]

W艂a艣nie hotelowe r臋czniki, wielokrotnie prane, "sypi膮 si臋". By膰 mo偶e, je艣li s膮 dobre jako艣ciowo, zaczynaj膮 "sypa膰 si臋" p贸藕niej.

Ewa

Data: 2014-02-08 04:26:54
Autor: Zakonspirowany
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 30-01-2014 21:17, Frez pisze:
Czy s膮 na 艣wiecie r臋czniki, z kt贸rych nie sypi膮 si臋 te drobne w艂oski?
Po ka偶dej k膮pieli i suszeniu moje akryle s膮 zapylone.. Wanna wygl膮da
oble艣nie- po 2-3 dniach brzegi s膮 szare od py艂u:-(

A przypadkiem nie suszysz ich na szybko i na wi贸r?

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Data: 2014-02-10 23:11:48
Autor: cef
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-01-30 21:17, Frez pisze:

Czy s膮 na 艣wiecie r臋czniki, z kt贸rych nie sypi膮 si臋 te drobne
w艂oski?

Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet?
Jak one si wycieraj, to si sypie wi阠ej, a jak m昕czy糿i, to mniej?
O co chodzi i jaki to ma zwi眤ek?

Data: 2014-02-10 22:15:50
Autor: masti
r阠zniki - pytanie do kobiet...
Dnia pi臋knego Mon, 10 Feb 2014 23:11:48 +0100 osobnik zwany cef napisa艂:

W dniu 2014-01-30 21:17, Frez pisze:

Czy s脛聟 na 墓聸wiecie r脛聶czniki, z kt膫艂rych nie sypi脛聟 si脛聶 te
drobne
w墓聜oski?

Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet? Jak one si臋
wycieraj膮, to si臋 sypie wi臋cej, a jak m臋偶czy藕ni, to mniej? O co chodzi i
jaki to ma zwi膮zek?

Vorsicht! Gender! :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-11 09:45:34
Autor: Frez
r阠zniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-10 23:11, cef pisze:
[...]

Bo statystycznym facetom takie drobiazgi s ca砶owicie oboj阾ne.

Data: 2014-02-11 15:52:59
Autor: Ikselka
r阠zniki - pytanie do kobiet...
Dnia Tue, 11 Feb 2014 09:45:34 +0100, Frez napisa艂(a):

[...]

Bo statystycznym facetom takie drobiazgi s膮 ca艂kowicie oboj臋tne.

Bo to nie oni sprz膮taj膮 艂azienk臋 3-)
Ale spoko, genderowcy to zmieni膮, czy chcesz, czy nie - precz fk膮cu z tymi
stereotypami r贸l kobiety, niezwi膮zanych z jej budow膮 biologiczn膮 3333-P

Data: 2014-02-16 20:51:24
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
[...]

Kupuj dro偶sze (np. takie, kt贸re mo偶na pra膰 przynajmniej w 60st.) z nich si臋 nic nie sypie.

Ewa

Data: 2014-02-16 21:13:01
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:51:24 +0100, FEniks napisa艂(a):

[...]

Pani Dro偶sza, sk膮d Ty niby wiesz cokolwiek o _cenie_ r臋cznik贸w W膮tkodawcy?
Ewidentnie odezwa艂a艣 si臋 tylko i wy艂膮cznie po to, aby zaistnie膰 i
podreperowa膰 sobie ego.  Cena ma mizerny zwi膮zek z jako艣ci膮, to prawda
znana od wiek贸w, wi臋c rozwie艣 swoje rady gdzie艣 na p艂otach wok贸艂 swojej
posesji, bo tu si臋 m贸wi o jako艣ci, a nie o cenie. --
XL

Data: 2014-02-16 21:23:04
Autor: Qrczak
r臋czniki - pytanie do kobiet...
[...]

Okres si臋 zbli偶a?

nie wiem, nie znam si臋, zarobiona jestem

Data: 2014-02-16 21:54:25
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 21:23, Qrczak pisze:
[...]

Eh, optymistka...

Ewa

Data: 2014-02-16 22:18:13
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 21:23:04 +0100, Qrczak napisa艂(a):

[...]

Handlujesz tamponami? -  to sobie o p艂otach doczytaj u Pani Dro偶szej, chyba
jest tu偶 przed, mo偶e kupi.

--
XL

Data: 2014-02-17 16:57:53
Autor: Qrczak
r臋czniki - pytanie do kobiet...
[...]

Nie, Stoperanem.

nie wiem, nie znam si臋, zarobiona jestem

Data: 2014-02-17 17:17:45
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:57:53 +0100, Qrczak napisa艂(a):

[...]

To jeste艣 w艂asn膮 antyreklam膮 - jak wida膰 trudno Ci si臋 powstrzyma膰...
--
XL

Data: 2014-02-17 17:53:38
Autor: Qrczak
r臋czniki - pytanie do kobiet...
[...]

W czasie deszczu dzieci si臋 nudz膮, to powszechnie znana rzecz"

nie wiem, nie znam si臋, zarobiona jestem

Data: 2014-02-16 22:00:17
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 21:13, Ikselka pisze:
[...]

No niestety, cz臋sto ma, Pani Nerwowa. I sama o tym wiesz i wielokrotnie piszesz.

, wi臋c rozwie艣 swoje rady gdzie艣 na p艂otach wok贸艂 swojej
posesji,

Rozwieszam tam, gdzie pytaj膮.

Ewa

Data: 2014-02-16 22:20:59
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:00:17 +0100, FEniks napisa艂(a):

Tu nie pytaj膮.
--
XL

Data: 2014-02-16 22:25:53
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 22:20, Ikselka pisze:
[...]

To nie odpowiadaj.

Ewa

Data: 2014-02-16 22:33:52
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:25:53 +0100, FEniks napisa艂(a):

[...]

O _cen臋_ nie pytaj膮, tylko o jako艣膰 - wi臋c to Ty daj sobie na wstrzymanie.

--
XL

Data: 2014-02-16 22:46:33
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 22:33, Ikselka pisze:
O _cen臋_ nie pytaj膮

A czy ja podawa艂am jak膮艣 cen臋?

, tylko o jako艣膰 - wi臋c to Ty daj sobie na wstrzymanie.

To ju偶 chyba wiesz, co robi膰...

Ewa

Data: 2014-02-16 23:13:42
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:46:33 +0100, FEniks napisa艂(a):

W dniu 2014-02-16 22:33, Ikselka pisze:
O _cen臋_ nie pytaj膮

A czy ja podawa艂am jak膮艣 cen臋?

Ocen臋 ceny, kt贸rej w dodatku nie znasz.

--
XL

Data: 2014-02-18 15:55:44
Autor: Dawid
r臋czniki - pytanie do kobiet...
[...]

IDIOTKA za艣mieca takimi pysk贸wkami ka偶d膮 grup臋.

Data: 2014-02-18 23:15:38
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Tue, 18 Feb 2014 15:55:44 +0100, Dawid napisa艂(a):

No, 艂azi za mn膮 wsz臋dzie :->
--
XL  "Nie nale偶y myli膰 prawdy z opini膮 wi臋kszo艣ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-16 22:17:17
Autor: Marek Dyjor
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Ikselka wrote:
[...]

pierdoli....   hipolicie...

dobry r臋cznik kosztuje, cho膰by przez to 偶e zawiera znacznie wi臋cej materia艂u, bo jest gruby i ci臋偶ki... dobra bawe艂na te偶 jest dro偶sza ni偶 jaki艣 tani szajsowaty materia艂.

Data: 2014-02-16 22:33:00
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:17:17 +0100, Marek Dyjor napisa艂(a):

dobry r臋cznik kosztuje, cho膰by przez to 偶e zawiera znacznie wi臋cej materia艂u, bo jest gruby i ci臋偶ki... dobra bawe艂na te偶 jest dro偶sza ni偶 jaki艣 tani szajsowaty materia艂.

Gruby + ci臋偶ki = drogi mo偶e by膰 z bawe艂ny kr贸tkow艂贸knistej lub (co cz臋ste i
wr臋cz nagminne) prz臋dzionej z du偶ym dodatkiem tzw kurzu bawe艂nianego:
http://www.plastech.pl/oferty-b2b/Kurz-bawelniany-bialy,o63050
http://www.sacro.com.pl/sprzedam,91478,sprzedam-odpad-bawelniany
itd.
I wtedy ten "gruby + ci臋偶ki = drogi" r臋cznik, kupiony z zadowoleniem
naiwnego, b臋dzie si臋 sypa艂 jak tani i lekki, tylko kilkakrotnie bardziej.

Natomiast r臋czniki hotelowe - owszem, warto kupi膰, poniewa偶
producent/sprzedawca takich r臋cznik贸w sprzedaj膮c je hotelom nie pozwoli
sobie na oszustwo, bo straci艂by sta艂ego klienta. Tyle ze sama nazwa
"hotelowe" to w handlu detalicznym tylko wabik na naiwniaka, trzeba dobrze
sprawdzi膰 sprzedajacego, a i to niczego nie gwarantuje.
:-]

--
XL

Data: 2014-02-16 22:56:50
Autor: JBP
r臋czniki - pytanie do kobiet...
U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1cnba4s3rnuza.1sbupdup4rdho.dlg40tude.net...

Gruby + ci臋偶ki = drogi mo偶e by膰 z bawe艂ny kr贸tkow艂贸knistej lub (co cz臋ste i
wr臋cz nagminne) prz臋dzionej z du偶ym dodatkiem tzw kurzu bawe艂nianego:
[...]

Mog艂aby艣 rozwin膮膰 swoj膮 koncepcj臋 technologiczn膮 prz臋dzenia takiej mieszanki ?
I co si臋 robi dalej z tej prz臋dzy ?

Pozdrawiam,
JBP

Data: 2014-02-16 23:49:31
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:56:50 +0100, JBP napisa艂(a):

Mog艂aby艣 rozwin膮膰 swoj膮

?

koncepcj臋 technologiczn膮 prz臋dzenia takiej mieszanki

W skr贸cie powiem, 偶e jest to technologia podobna do technologii wytwarzania
prz臋dzy szenilowej. Wiesz, co to jest szenila? - doczytaj sobie. Tak偶e o
tym, co to jest kurz bawe艂niany czy inny (we艂niany, jedwabny) - w
w艂okienniczej nomenklaturze, nie potocznej. Ale tu najpierw musisz
zaznajomi膰 si臋 z technologi膮 otrzymywania prz臋dzy czesankowej...

Z Twego drwiacego tonu wnosz臋, 偶e po prostu nie masz poj臋cia o takich
oszustwach, dlatego reagujesz nazwijmy to nerwowo - radz臋 si臋 uda膰 po
szczeg贸艂y do technologa w艂贸kiennictwa, on Ci bezpo艣rednio opowie, jak si臋
fa艂szuje PY艁EM i zreszt膮 innymi paskudztwami te偶 bawe艂n臋, jedwab, kaszmir
itp... No chyba 偶e pracuje u producenta "drogich=dobrych" r臋cznik贸w, no to
oczywi艣cie wywr贸ci oczyma ze 艣wi臋tym zgorszeniem :->>>
Ma艂a pr贸bka:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/mial-byc-kaszmir-byla-szczurza-siersc-tekstylny-skandal-we-wloszech,394491.html

--
XL

Data: 2014-02-17 00:37:08
Autor: JBP
r臋czniki - pytanie do kobiet...
U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ks9f2y0hh9qx.uclbxa195sll.dlg40tude.net...
[...]

Hmm... m贸j ton jest drwi膮cy, a Tw贸j uprzejmy ? To ja reaguj臋 nerwowo d艂ug膮 og贸lnikow膮 episto艂膮 na zwyk艂e zapytanie ?
Nie mam wi臋cej pyta艅.
BTW, w艂okiennictwo to nie wiedza z przeczytanej mimochodem ksi膮偶ki b膮d藕 link贸w znalezionych w necie. To przedmiot studi贸w wieloletnich. Specjalizacja i praktyka.
Jest takie powiedzenie : "Nie ucz ojca dzieci robi膰". Ja nie pouczam Ci臋 w kwestiach pedagogicznych czy wiejsko-rolnych (czy jakichkolwiek innych) wi臋c i Ty b膮d藕 tak mi艂a i powstrzymaj si臋 od rad kierowanych do mnie.
Dobrej nocy Ci 偶ycz臋.
JBP

Data: 2014-02-17 15:17:10
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 00:37:08 +0100, JBP napisa艂(a):

[...]

Zapyta艂a艣, i to zaczepnie ("Mog艂aby艣 rozwin膮膰 swoj膮 koncepcj臋
technologiczn膮"), a ja mimo zaczepki i TYLKO z powodu zapytania UPRZEJMIE
odpowiadam. I jeszcze mi tu pretensje. Bo czego艣 nie wiedzia艂a艣. Zabawne.

A wiedz臋 o w艂okiennictwie TE呕 mam. O zgrozo - sk膮d? Ano wyobra藕 sobie, s膮
tacy ludzie, kt贸rych interesuje BARDZO WIELE i dlatego WIELE mog膮 Ci
powiedzie膰, o czym si臋 Tobie nawet nie 艣ni艂o. Dlatego nie warto ich
zaczepia膰, bo potem wypada Ci u偶 tylko by膰 obra偶onym :->
--
XL

Data: 2014-02-16 22:15:29
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:17:42 +0100, Frez napisa艂(a):

Po ka偶dej k膮pieli i suszeniu moje akryle s膮 zapylone.

Tak mi przysz艂o na my艣l - czy te "akryle" si臋 aby nie elektryzuj膮? Sama mam ceramiczne umywalki i stalow膮 emaliowan膮 wann臋, ale zauwa偶y艂am co艣 podobnego w 艂azienkach wielu os贸b, tj 偶e wszelkie "akryle" 艂api膮 wszelkie py艂ki. Wi臋c to, czego na normalnej metalowej wannie czy ceramicznej umywalce nie osiad艂oby, by膰 mo偶e jest przyci膮gane przez akrylow膮?
--
XL

Data: 2014-02-16 22:26:54
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 22:15, Ikselka pisze:
Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:17:42 +0100, Frez napisa艂(a):

Po ka偶dej k膮pieli i suszeniu moje akryle s膮 zapylone.
Tak mi przysz艂o na my艣l - czy te "akryle" si臋 aby nie elektryzuj膮?

No ale 偶eby a偶 tak si臋 elektryzowa艂y, 偶e nitki z r臋cznik贸w wyci膮gaj膮?
Cuda, panie dzieju, cuda...

Ewa

Data: 2014-02-16 22:34:42
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:26:54 +0100, FEniks napisa艂(a):

[...]

Py艂 bawe艂niany. "Cudowna" kobieto, nie wiesz nawet, o czym si臋 tutaj
rozmawia, a pleciesz jak nakr臋cona.
--
XL

Data: 2014-02-16 22:47:40
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 22:34, Ikselka pisze:
[...]

Nie wiem, nie kupuj臋 tak(n)ich r臋cznik贸w, he he.

Ewa

Data: 2014-02-16 23:17:41
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:47:40 +0100, FEniks napisa艂(a):

[...]

Na Ksi臋偶ycu nie bywam, a wiem o nim mn贸stwo. Tak偶e o kurzu bawe艂nianym - z
technologii w艂贸kiennictwa, bo jak zwykle lubi臋 sobie poczyta膰.
Tak ju偶 mam. Wiem, wiem, Ty czytasz tylko ceny.
--
XL

Data: 2014-02-17 13:13:19
Autor: Marek Dyjor
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Ikselka wrote:
[...]

no i przeczyta艂a艣 o pyle bawe艂nianym i beziesz sie tym pylem m膮rzyc jakbys ju偶 prawie w艂okiennikiem by艂a a nie zwyk艂a kur膮 domow膮.

Data: 2014-02-17 15:12:41
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 13:13:19 +0100, Marek Dyjor napisa艂(a):

Ikselka wrote:
[...]

Dla chama to jest m膮drzenie si臋, bo jak cham pr贸cz swego chamstwa w dodatku
durny jest, to cokolwiek wiedzy na niego tak w艂a艣nie dzia艂a.
--
XL

Data: 2014-02-17 17:04:26
Autor: Qrczak
r臋czniki - pytanie do kobiet...

Ale od qry to wara!

domovo

Data: 2014-02-17 15:15:52
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-16 23:17, Ikselka pisze:
[...]

艢wietnie! Na tyle masz trze藕wo艣ci umys艂u, 偶e za astronaut臋 si臋 nie podajesz. B膮d藕 wi臋c 艂askawa nie robi膰 z siebie znawcy w ka偶dej dziedzinie, o kt贸rej co艣kolwiek w necie poczytasz.

  Wiem, wiem, Ty czytasz tylko ceny.

Ja tylko nie odbieram sobie prawa do obserwowania (w osobistym do艣wiadczeniu) pewnych zale偶no艣ci. Tak ju偶 mam. :)

A do autora w膮tku - r臋czniki, kt贸re kupuj臋, nie s膮 jako艣 zab贸jczo drogie. Staram si臋 wybiera膰 te (jak i ka偶d膮 inn膮 bawe艂n臋) z "偶贸艂tym kwiatkiem" na metce, one _z_regu艂y_ s膮 lepszej jako艣ci. 呕aden si臋 nie sypie. W najgorszym stanie mam r臋cznik, kt贸ry dosta艂am jako dodatek do jakich艣 kosmetyk贸w w promocji, pomimo  偶e jest najrzadziej u偶ywany i w zwi膮zku z powy偶szym najrzadziej te偶 prany. Ale i ten si臋 nie sypie, tylko po prostu do艣膰 marnie ju偶 wygl膮da.

Ewa

Data: 2014-02-17 15:22:19
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:15:52 +0100, FEniks napisa艂(a):

 B膮d藕 wi臋c 艂askawa nie robi膰 z siebie znawcy w ka偶dej dziedzinie, o kt贸rej co艣kolwiek w necie poczytasz.

Tak si臋 sk艂ada, ze z w艂okiennictwem TE呕 si臋 w 偶yciu zetkn臋艂am w praktyce,
nie tylko tyle co potem w necie - jeszcze netu w Polsce nie by艂o, jak
wiedzia艂am o technologii w艂okiennictwia mn贸stwo. Wiem, wiem, Ty w
analogicznym wieku NIC nie wiedzia艂a艣, ale nie ka偶dy tak ma, no sorry, s膮
ludzie, kt贸rzy MAJ膭 SZEROKIE ZAINTERESOWANIA i sporo w 偶yciu robili
ciekawego, i cho膰 ci臋偶ko Ci to przyj膮膰, wiem, to nie musisz ich z tego
powodu obra偶a膰 3-)
--
XL

Data: 2014-02-17 16:39:32
Autor: FEniks
r臋czniki - pytanie do kobiet...
W dniu 2014-02-17 15:22, Ikselka pisze:
[...]

Wiem, wiem, wszystko jasne.

[...]

Iksi, jak na razie to Ty obra偶asz, bo w dodatku odpryskami Twojej agresji skierowanej do mnie obrywaj膮 inni.
I jak zwykle nie potrafisz dyskutowa膰 inaczej, jak tylko posuwaj膮c si臋 do osobistych podszczypywanek.

Ewa

Data: 2014-02-17 17:11:22
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:39:32 +0100, FEniks napisa艂(a):

Data: 2014-03-29 01:20:20
Autor: Hubka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
U偶ytkownik "Frez" napisa艂:
[...]

Po prostu nie kupuje sie r臋cznik贸w "strzy偶onych", owszem wygl膮daj膮 艂adnie, ale co z tego.
Jedyne r臋czniki do u偶ywania (a nie do dekoracji) to reczniki grube, "p臋telkowe" z czystej bawe艂ny.

Data: 2014-04-03 23:36:42
Autor: Ikselka
r臋czniki - pytanie do kobiet...
Dnia Sat, 29 Mar 2014 01:20:20 +0100, Hubka napisa艂(a):

Jedyne r臋czniki do u偶ywania (a nie do dekoracji) to reczniki grube, "p臋telkowe" z czystej bawe艂ny.

Tak, to prawda.