rękawice nieprzemakalne

Data: 2010-08-30 11:20:26
Autor: de Fresz
rękawice nieprzemakalne
On 2010-08-28 11:55:27 +0200, jesz <mjerz@wp.pl> said:

witam,
jak w temacie - jakie polecacie na długie przeloty w deszczu na obecną
pogodę czyli mokro/chłodno?

Tylko z prawdziwym Gore. Parę razy już się nabrałem na różne Hipory, Reissy i tym podobne wynalazki, ale to badziew, wytrzymują od pół godziny (czyli z 5 minut dłużej od samej skóry) do max półtorej w deszczu (a i to tylko jak są nowe). A jest niewiele mniej przyjemnych rzeczy w motocyklowaniu, niż jechać z przemoczonymi i przemarźniętymi dłońmi, nie wspominając o bezpieczeństwie.
No chyba że założysz handbary, one nieźle wspomagają wodoodporność beleczego.
Co do ocieplenie - na teraz to jak dla mnie mogą być zupełnie bez, do ~10 Ce może być średnio-grube, w za grubym też nie jest za fajnie, raz że się łapy pocą, dwa że się paluchy kiepsko zginają. Mam jakieś  takie grubaśne, firmy nie pamiętam, bez membrany, jak jest sucho to do tak 5 Ce dają radę, jak jest mokro to przy przy ok. 10 wymiękają.

de Fresz

rękawice nieprzemakalne