raid 1 - padł mi 1 z dysków -pomocy

Data: 2009-04-05 08:28:02
Autor: Zoltar
raid 1 - padł mi 1 z dysków -pomocy
witam

Mam pytanie odnosnie macierzy raid 1 mirroring. Jeden z dyskow ulegl awarii i tu rodzi sie moje pytanie: czy jak fizycznie podmienie uszkodzony dysk to macierz sama sie odbuduje czy musze cos w biosie ustawiać? pod windowsem mam zainstalowane oprogramowanie do monitorowanie macierzy IntelR Matrix Storage Manager w ktorym to programie wystepuje komunikat ze uleg awarii 2 dysk . Prosze o jakies info w mojej sprawie, moze ktos mial z was podobny przypadek.

pozdrawiam

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3988 (20090404) __________

raid 1 - padł mi 1 z dysków -pomocy