raiff - sys bank elektr - "stacjonarny"

Data: 2012-04-15 21:15:17
Autor: vvvvvv
raiff - sys bank elektr - "stacjonarny"
Kolejne rozwiązania z RB:
przelew wpisany 12-04 z datą waluty na 16-04. Wczoraj i dziś (sobota, niedziela, 14 i 15-04) saldo już mam pomniejszone o kwotę przelewu a w historii widzę datę transakcji i datę księgowania 16-04 zedjście z rachunku...
czyli dzień przed przelewem nie mam szans na modyfikację, zmianę, anulatę itp.

z tego co miałem to tylko chyba lukas bank miał to najlepiej rozwiązane, bo przelewy z datą przyszłą blokowały środki i schodziły w faktycznej dacie przelewu. żadnych hocków klocków jak w RBanku... kto to tam projektuje im ten system? albo inaczej - kto to testuje i dopuszcza do użytku?

raiff - sys bank elektr - "stacjonarny"