raiffeisen polbank

Data: 2014-10-28 00:31:00
Autor: RobertS
raiffeisen polbank
jaki Polbank by艂 wszyscy pami臋taj膮, Raiffeisen kojarzy艂 mi si臋 z czym艣 lepszym, ale wida膰 po fuzji nast膮pi艂o wyr贸wnanie poziomu w d贸艂

poszed艂em dla plac贸wki wypowiedzie膰 umow臋 karty:
w 艣rodku 4 stanowiska, jeden kole艣 obs艂uguje klienta, kt贸ry wida膰 lekko w艣ciek艂y, bo mu ww. nie potrafi艂 otworzy膰 konta

chwil臋 czekam i przychodzi kto艣 (kierownik)?
w sprawie KK mnie nie obs艂u偶膮, mam dzwoni膰 na infolini臋 (nie dzwoni臋, bo d艂ugie wys艂uchiwanie melodyjek mnie mocno irytuje)
chc臋 za艂膮twi膰 spraw臋 na miejscu, a ona 偶e si臋 nie da, bo jeden pracownik, kt贸ry w dodatku si臋 uczy; "prosz臋 p贸j艣膰 do innego oddzia艂u"
nie maj膮c wyboru poszed艂em (daleko nie by艂o)

a tam 6 stanowisk i tylko jedna pracownica, spraw臋 za艂atwi艂em ale teraz rozumiem dlaczego trzeba tam za KK p艂aci膰...skoro na 4-6 stanowiskach pracuje 1 osoba to koszty sta艂e musz膮 ich z偶era膰

wszyscy chorzy, ebola?

RobertS

raiffeisen polbank