raifi - ba艂agan w transakcjach

Data: 2012-10-03 00:11:50
Autor: MM
raifi - ba艂agan w transakcjach
U偶ytkownik "Ra" <ra@niema.gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k4fd24$hp6$1news.task.gda.pl...
Ma艂o u偶ywam, kiedy艣 si臋 zdziwi艂em widz膮c w najnowszej historii jakie艣 transakcji z sodexo. Potem sobie przypomnia艂em 偶e faktycznie tydzie艅 wcze艣niej kupowa艂em kanapk臋. My艣la艂em 偶e to przez paypass takie op贸藕nienie

Pod koniec maja p艂aci艂em za paliwo w Auchan, rozliczenie przysz艂o po tygodniu. Wtedy by艂o t艂umaczenie, 偶e akceptant karty wys艂a艂 info o transkacjach z op贸藕nieniem.

W zesz艂ym tygodniu nic bym nie zauwa偶y艂, gdyby nie powsta艂 debet. Facet na infolinii co艣 tam m贸wi艂 ale tak aby nic nie powiedzie膰. Pyta艂 tylko czy transakcje by艂y paypassem. By艂a jedna z dw贸ch podejrzanych (tego samego dnia) a obie zaksi臋gowano z takim samym op贸藕nieniem. Godzin臋 po tamtej rozmowie dosta艂em sms z informacj膮 o debecie i nr telefonu do kontaktu w tej sprawie. Panienka nie mia艂a wiele do powiedzenia poza czym艣 w rodzaju "ale co ja mog臋? przecie偶 ja tu jestem nikim".

Co艣 jest na rzeczy, ale Raifusie si臋 nie przyznaj膮. Zlikwidowa艂em kart臋, zamkn臋 i ca艂y rachunek "wi艣niowy". Szkoda, nawet nie藕le to wygl膮da艂o ale nie znosz臋 takiego "biznesowego" podej艣cia, kt贸re nakazuje robi膰 z klienta durnia.

raifi - ba艂agan w transakcjach