raifi premium

Data: 2011-03-01 22:41:54
Autor: Ra
raifi premium
przyglÄ…dam siÄ™ rajfiemu jako rorowi i jakoÅ› coraz mniej mnie on do siebie przekonuje
+ten interfejs flashowy nawet może być przynajmniej odpada im obsługa różnych przeglądarek

- po 22 jak sobie np zablokujemy konto to trzeba czekać do rana, a ja już się przyzwyczaiłem że po 00:00 to dopiero zaczynam dzwonić do banków

- dodałem odbiorcę krajowego ale myślę że dziś to już go nie zobaczę więc przelew muszę wykonać z innego banku

- wiadomości migają dopóki się wszystkich nie otworzymy mimo że po tytule widzę że nie wzbudzi mojego zainteresowania

- jest 21 parematrów konta lokacyjnego a nie ma jego %
trzeba poszukać na stronie i to w tabeli.

- pomniejsze to wysyłanie spamów na komórkę że w jakiś hotelu o którym nigdy nie słyszałem jest zniżka, normalnie drugi groupon

Data: 2011-03-02 07:19:59
Autor: xbartx
raifi premium
Dnia Tue, 01 Mar 2011 22:41:54 +0100, Ra napisał(a):

- po 22 jak sobie np zablokujemy konto to trzeba czekać do rana, a ja
już się przyzwyczaiłem że po 00:00 to dopiero zaczynam dzwonić do banków

No to raczej zmień bank, bo tutaj ewidentnie działają tylko za dnia.

- dodałem odbiorcę krajowego ale myślę że dziś to już go nie zobaczę
więc przelew muszę wykonać z innego banku

Na pewno pomoże wysiądź i wsiądź, jak w wielu innych przypadkach z życia wziętych.

- wiadomości migają dopóki się wszystkich nie otworzymy mimo że po
tytule widzę że nie wzbudzi mojego zainteresowania

Taki urok ale możesz zgłosić do banku to może poprawią.

- pomniejsze to wysyłanie spamów na komórkę że w jakiś hotelu o którym
nigdy nie słyszałem jest zniżka, normalnie drugi groupon

Można wyłączyć.

--
xbartx

raifi premium