rajd cwaniaka

Data: 2012-09-07 04:06:19
Autor: mariusz-net
rajd cwaniaka
Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F

i ciagle samochodem najszybciej

Fajny happening ale niekompletny. Według mnie skuter/moto w mieście nie ma konkurencji.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-09-07 13:23:29
Autor: venioo@interia.pl
rajd cwaniaka
W dniu 2012-09-07 13:06, mariusz-net@gazeta.pl pisze:
Fajny happening ale niekompletny.

Tak ktos wymyslil pierwsza edycje i zeby miec porownanie uzyli tych samych srodkow lokomocji.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-09-07 04:49:36
Autor: WS
rajd cwaniaka
On 7 Wrz, 13:23, "ven...@interia.pl" <ven...@interia.pl> wrote:
W dniu 2012-09-07 13:06, mariusz-...@gazeta.pl pisze:

> Fajny happening ale niekompletny.

Tak ktos wymyslil pierwsza edycje i zeby miec porownanie uzyli tych
samych srodkow lokomocji.

Gdyby dolozyli kilka innych, to to porownanie tez mozna zrobic ;)

WS

Data: 2012-09-07 14:04:23
Autor: J.F
rajd cwaniaka
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F
i ciagle samochodem najszybciej

Fajny happening ale niekompletny. Według mnie skuter/moto w mieście nie ma konkurencji.

Od wiosny do jesieni w dni bezdeszczowe - owszem :-)

Choc we wrocku  czesto mi mocy w samochodzie brak, wiec skuter to juz w ogole nie wyrobi :-)

J.

Data: 2012-09-07 14:17:40
Autor: LEPEK
rajd cwaniaka
W dniu 2012-09-07 14:04, J.F pisze:

Choc we wrocku  czesto mi mocy w samochodzie brak, wiec skuter to juz w
ogole nie wyrobi :-)

Ale skuter nie musi mieć koniecznie 50ccm, choć i te do 50 km/h są zwykle żwawsze od czterech kół. Pomijam najtańsze chińskie wynalazki.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-09-07 15:30:38
Autor: J.F
rajd cwaniaka
Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomości
W dniu 2012-09-07 14:04, J.F pisze:
Choc we wrocku  czesto mi mocy w samochodzie brak, wiec skuter to juz w
ogole nie wyrobi :-)

Ale skuter nie musi mieć koniecznie 50ccm, choć i te do 50 km/h są

Ale wtedy trzeba kat A.

zwykle żwawsze od czterech kół. Pomijam najtańsze chińskie wynalazki.

Chlopie, mnie tu dwoch cyfr na liczniku malo zeby sie zalapac na zielona fale, a ty chcesz jakims zwawym 50km/h szybko przejechac ? :-)

J.

Data: 2012-09-07 19:53:06
Autor: Cavallino
rajd cwaniaka

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k2col0$euo$1@news.task.gda.pl...
[...]

Czyli te które akurat zazwyczaj są żwawsze od markowych?

rajd cwaniaka