raki

Data: 2009-11-24 09:55:28
Autor: Grzegorz Lipnicki
raki
zastanawiam się nad kupnem takich raków:

https://ssl.allegro.pl/item828470698_uniewrsalne_raki_turystyczne_armia_austriacka.html

identyczne raki były w kraju dość masowo wytwarzane za PRL;
używałem takich i jeśli to te,  nie polecam - łamały się zęby;
być może była to rzemieślnicza kopia owego
wyrobu dla "armii austriackiej";
na fotce widać, iż jest na rakach wybite (chyba?) jakieś "logo";
poproś sprzedawcę, żeby podał, co tam  jest napisane;

 g.

Data: 2009-11-24 10:43:15
Autor: artur
raki

Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:heg720$5fu$1news.onet.pl...
> [...]

na fotce widać, iż jest na rakach wybite (chyba?) jakieś "logo";
poproś sprzedawcę, żeby podał, co tam  jest napisane;

na rakach wybite jest BAL

pozdrawiam

Data: 2009-11-24 11:06:37
Autor: Grzegorz Lipnicki
raki

na rakach wybite jest BAL

z żadnym rzemieślnikiem peerelowskim mi się ten skrót nie kojarzy,
ale co to jest, to ChGTW;
generalnie sprzęt wojskowy zawsze był dla mnie zagadką;
BTW:
http://www.swisslink.com/products/product.php?id=389&sid=6

 g.

Data: 2009-11-25 01:21:22
Autor: Krzysztof Halasa
raki
"Grzegorz Lipnicki" <grzlipnidodane@poczta.onet.pl> writes:

http://www.swisslink.com/products/product.php?id=389&sid=6

Nylon, no nie wiem, ale moze to tylko nieuzasadnione obawy.
--
Krzysztof Halasa

raki