raki

Data: 2009-11-24 17:36:01
Autor: sefer
raki
On 24 Lis, 07:37, "artur" <arturper...@o2.pl> wrote:
witam,
zastanawiam się nad kupnem takich raków:

https://ssl.allegro.pl/item828470698_uniewrsalne_raki_turystyczne_arm...

jak myslicie, czy  (mimo opisów) na szlaki turystyczne w Tatrach nadają się?

dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

Co do tych raków- jest duża szansa( powiem , więcej prawie 100%szans),
że nie są to oryginalne demobilizowane raki, tylko "kopia" firmy MFH-
specjalizującej się w robieniu takich różnych rzeczy(w tym spodni M65-
od oryginałów różnią się tym, że rozpadają się ekspresowo).
Niestety ich raki są jak to określają "dekoracją"- nie posiadają
atestów i są wykonane z bardzo lichego materiału.
Stąd stanowczo przestrzegam przed kupnem takich raków!!!!!!
Pozdrowienia
Sebastian
www.fijak.pl

Data: 2009-11-25 07:25:21
Autor: artur
raki

Użytkownik "sefer" <jaceksefer@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb566a14-86cd-438f-bd70-07d2f8d1472aj4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
pozdrawiam

Data: 2009-11-25 09:01:53
Autor: Grzegorz
raki
Hello artur !:

[...]

Hmm, jasnowidz jakiś jesteś czy jak ????? Nie widziałeś na oczy i ???? O ile wiem, chłopaki wykupują magazyny m.in. w Austrii - a tam raczej podróbek nie ma. Ale jest tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać - kupić i sprawdzić. A do raków trzeba mieć m.in. wykrojnik - to nie to samo, co szycie spodni :-P !!!

bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

Jak masz możliwość, to podjedź do Będzina z butami (ale po umówieniu się - nie za wiele mają w sklepiku) i przymierz. Inaczej to takie sejmowe głupie gadanie ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-25 01:53:48
Autor: sefer
raki
On 25 Lis, 09:01, Grzegorz <bzd...@brakmaila.com> wrote:
Hello artur !:

> [...]

Jak masz możliwość, to podjedź do Będzina z butami (ale po umówieniu się
- nie za wiele mają w sklepiku) i przymierz. Inaczej to takie sejmowe
Nie mój drogi, po prostu wiem jak popularna jest ta firma i ile jest
ich"goretexów" i innych rzeczy sprawdź sobie katalog firmy MFH- robią
różne dziwne rzeczy "z demobilu". Dlatego należy doradzić zakup raków
firmowych z odpowiednimi certyfikatami - UIAA, CE-EN. Zabawa przy
sprzęcie zabezpieczenia osobistego w "w małego majsterkowicza",
zwłaszcza jak się nie wie co i jak to proszenie się o kłopoty.
Zwłaszcza, że przy dzisiejszej mnogości promocji/wyprzedaży i nawet na
allegro można kupić mało używane/nowe raki z atestem za grosze( np.
nie tak dawno kupiłem nowe raki Salewy za 139zł w sklepie!!)
Pozdrawiam
Sebastian
www.fijak.pl

Data: 2009-11-25 11:49:39
Autor: Grzegorz Lipnicki
raki

sprawdź sobie katalog firmy MFH-

no, mają tam "nasze" raczki, ale nic pewnego jeszcze z tego nie wynika:

http://www.max-fuchs.de/cgi-bin/iboshop.cgi?showd1270!0,194045846521997,639233

nie tak dawno kupiłem nowe raki Salewy za 139zł w sklepie!!)

i to jest rozwiązanie godne polecenia;

 g.

Data: 2009-11-25 15:48:35
Autor: Krzysztof Halasa
raki
"Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl> writes:

no, mają tam "nasze" raczki, ale nic pewnego jeszcze z tego nie wynika:

http://www.max-fuchs.de/cgi-bin/iboshop.cgi?showd1270!0,194045846521997,639233

O, a moze wynika?
Steigeisen, ALU, neuwertig, Armeebestand, Paar, DECO

ALU - aluminium?
DECO - dekoracyjne?

:-)
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-11-25 16:05:17
Autor: Grzegorz Lipnicki
raki

ALU - aluminium?

przypomnę, iż wczoraj Nasz Wysłannik na miejscu
badał raczki z Allegro z pomocą wysublimowanych
przyrządów (magnes, gwóźdź i rolka papy),
po czym zeznał:

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał w wiadomości news:heh6a9$2li$1news.onet.pl...
Byłem, oglądałem i ... :

1. Stalowe.

 g.

Data: 2009-11-25 16:27:40
Autor: Krzysztof Halasa
raki
"Grzegorz Lipnicki" <grzlipnidodane@poczta.onet.pl> writes:

ALU - aluminium?

przypomnę, iż wczoraj Nasz Wysłannik na miejscu
badał raczki z Allegro z pomocą wysublimowanych
przyrządów (magnes, gwóźdź i rolka papy),

No tak. Przyznaje ze troche zartowalem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-11-25 17:42:13
Autor: Grzegorz
raki
Hello Grzegorz Lipnicki !:

przypomnę, iż wczoraj Nasz Wysłannik

Chylę Czoła ;-)

na miejscu
badał raczki z Allegro z pomocą wysublimowanych
przyrządów (magnes, gwóźdź i rolka papy),

A to sobie wypraszam - nie mam jeszcze talentu to rozpoznania stali za pomocą papy :-P !

po czym zeznał:

1. Stalowe.

Nooo - i ładnie ocynkowane. I tyle - bo już reszta jest jaka jest .....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-25 09:59:39
Autor: artur
raki

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości news:heio7e$agj$1news.onet.pl...
Hello artur !:

[...]

hej,
niestety trochę mam daleko, ale jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc.
chyba zakupie przez neta, pomajsterkuję przy nich i przetestuję.
pozdrawiam

raki