rama

Data: 2010-05-24 15:34:50
Autor: okolica
rama
witam,
powiedzcie mi prosze gdzie mogę w stolicy kupic rame MTB 21" aluminum?
nie mam wymagań bo nie mam kasy
pzdr

Data: 2010-05-24 16:33:04
Autor: kml
rama

Użytkownik "okolica" <okolica@oko.pl> napisał w wiadomości news:htdv9s$mtq$1news.onet.pl...
witam,
powiedzcie mi prosze gdzie mogę w stolicy kupic rame MTB 21" aluminum?
nie mam wymagań bo nie mam kasy
pzdr

W sklepach rowerowych. Zacznij od przeszukania alledrogo, sprzedawcy z wAw to będziesz mieć rozeznanie w cenach.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-05-25 00:35:17
Autor: ewaj
rama
Witam,
Mam do sprzedania w niskiej rozsądnej cenie aluminiową ramę mtb firmy
Northtec, model Halcyon DB 2010. Wygrana na maratonie, ale z racji
dużego rozmiaru (21") do niczego mi się nie przyda. Rama nowa, w
kolorystyce wiśniowej. Cena to ok. 350zł.
Tak wygląda:
http://www.northtec-bike.com/index.php/pl/rowery-2010/rowery-mtb/16-halcyon-db

-- -
Ewa

Data: 2010-05-26 22:03:45
Autor: player
rama
Dnia Mon, 24 May 2010 15:34:50 +0200, okolica napisał(a):

witam,
powiedzcie mi prosze gdzie mogę w stolicy kupic rame MTB 21" aluminum?
nie mam wymagań bo nie mam kasy

hey,
Ile mozesz wydac? Za 300 pln kupilem rok temu rame krossa level A4 (a2, a4,
a6 to to samo). Gość handlowal na allegro ale odebralem osobsicie w waw.
Jak jest teraz nie wiem, sprawdź. W tej cenie to uwazam ze super rama :)

--
pozdro.
jay

rama