rama full z kategorii AM , enduro

Data: 2009-11-14 11:37:16
Autor: CeZ__134
rama full z kategorii AM , enduro

Czy ktoś sie orientuje gdzie są jakies przecenione posezonowo ramy full z
kategorii AM / enduro? Interesują mnie małe rozmiary.
Nie musi być drogie i wyrafinowane, musi być to typowy roboczy wół, odporny na zniszczenie traktor, którym da się bez obaw przejechać tam gdzie wymięka lekki sztyny XC.
Cena? myśle że do 3000 za rame z tłumikiem.
Na allegro patrzyłem ale chciałbym sprawdzić jeszcze inne oferty.
Dla mnie idealnie by było zakupić jakąś ramę NORCO z serii fluid jest idealna bo powinna sporo wytrzymać i nie sprawia wrażenia drogiej (co jest istotne bo miałem zmienić samochód więc zależy mi abym z tą ramą nie naraził sie za bardzo) tylko czy wogóle da się kupić ramę?
Santy znów są świetne ale zbyt drogie, nie chce przesadnie drogiego bo to jako drugi rower.

Poszukaj sobie speca SX  Traila .Lekki fajny, dobre geo i 170mm skoku w systemie FSR.

Pozdrawiam

CeZ__134

rama full z kategorii AM , enduro