rama mtb koła 28"

Data: 2009-05-13 21:41:15
Autor: emyo
rama mtb koła 28"
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"? Czy ramy od trekingów bardzo się różnią od mtb?

pozdr __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4072 (20090513) __________

Data: 2009-05-13 22:01:28
Autor: reme.k
rama mtb koła 28"
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"?
Wejdą. Jeździłem tak. Może opona nie za gruba wejdzie.

Czy ramy od trekingów bardzo się różnią od mtb?
Są generalnie krótsze. Pi razy drzwi o rząd rozmiaru, czyli w ramie 20-21 cali w
trekingu główka będzie tak samo daleko od siodełka jak w 19 mtb.

Data: 2009-05-14 07:40:31
Autor: PeJot
rama mtb koła 28"
emyo pisze:
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"?

Wejść wejdą, ale po co Ci to ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-05-14 18:17:22
Autor: ToMasz
rama mtb koła 28"
PeJot pisze:
emyo pisze:
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"?

Wejść wejdą, ale po co Ci to ?

tymbardziej ze hamulce V/cantilever "nie trafią" w obręcz..

Data: 2009-05-14 18:17:58
Autor: fabian
rama mtb koła 28"
ToMasz wrote:
PeJot pisze:
emyo pisze:
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"?
Wejść wejdą, ale po co Ci to ?

tymbardziej ze hamulce V/cantilever "nie trafią" w obręcz..

Ale z tarczami problemu nie ma.

Fabian.

Data: 2009-05-16 13:33:57
Autor: Artur
rama mtb koła 28"
czwartek, 14 maj, PeJot:
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"?
Wejść wejdą, ale po co Ci to ?

Rowery z kołem 28" z przodu i 26" z tyłu nazywają się bodajże 69 - krzyżówka
zwykłego MTB i 29era. Jest kilka modeli sprzedawanych przez topowych
producentów (pewnie nie w Polsce). Ludzie chwalą lepsze podjeżdżanie i lepszą
amortyzację.

Data: 2009-05-16 17:53:23
Autor: Ryszard Mikke
rama mtb koła 28
Artur <arturrad@REMOVEgmail.com> napisał(a):
czwartek, 14 maj, PeJot:

> [...]
producentów (pewnie nie w Polsce). Ludzie chwalą lepsze podjeżdżanie i lepszą

1. 29", nie 28"
2. Ktoś to robi poza Gary Fisherem?

rmikke

Data: 2009-05-16 20:15:54
Autor: miszka
rama mtb koła 28
Ryszard Mikke rzekł:

1. 29", nie 28"
2. Ktoś to robi poza Gary Fisherem?

rmikke

--

Z tego co wiem, to jeszcze Trek miał coś takiego w swojej ofercie.

pzdr

michał

Data: 2009-05-16 18:22:37
Autor: Ryszard Mikke
rama mtb koła 28
miszka <miszka36WYTNIJTO@gmail.com> napisał(a):
Ryszard Mikke rzekł:

> 1. 29", nie 28"
> 2. Ktoś to robi poza Gary Fisherem?
>
> rmikke
>
> -- > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> > http://www.gazeta.pl/usenet/

Z tego co wiem, to jeszcze Trek miał coś takiego w swojej ofercie.

No to właśnie mówię. Trek to też Gary Fisher...

rmikke

Data: 2009-05-18 15:04:07
Autor: ąćęłńóśźż
rama mtb koła 28
Moim zdaniem Trek to Giant.
JaC

-- -- -

Trek to też Gary Fisher.

Data: 2009-05-17 20:06:39
Autor: Adrian S.
rama mtb koła 28
Ryszard Mikke wrote:

1. 29", nie 28"

 różnica tkwi tylko w szerokości opony i obręczy, poza tym może kolega chce
budżetowo - najpierw koła od trekinga a dopiero jak się spodoba to 29" bez
kompromisów :)

2. Ktoś to robi poza Gary Fisherem?

  jeszcze kilka firm, i nie chodzi mi o inne Treki - w USA chyba zbzikowali
na tym punkcie. Jest na przykład taka mała firma:
http://www.ninerbikes.com/  i zdaje się jeszcze SALSA, pewnie kupa firm
których nie kojarzymy w Polsce.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-05-17 18:57:51
Autor: Artur
rama mtb koła 28
niedziela, 17 maj, Adrian S.:
[...]

Tyle że ja mówie o 69erach, a Ty o zwykłych 29erach - tutaj jest to dziedzina
znacznie bardziej rozwinięta, nawet nasz Kross i Romet je robią.

Data: 2009-05-17 23:40:27
Autor: Adrian S.
rama mtb koła 28
Artur wrote:

niedziela, 17 maj, Adrian S.:
[...]

 Dobra: http://www.carverbikes.com/  nawet się posunęli do zasugerowania
zmiany nazwy, bo przecież większe koło jest z przodu nie z tyłu.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-05-18 22:23:20
Autor: Adrian S.
rama mtb koła 28
Ryszard Mikke wrote:

2. Ktoś to robi poza Gary Fisherem?

http://velo.com.pl/www/rower/?id=341    dzisiaj wpadło w oko, także robi się
powoli alternatywa (i konkurencja) dla GF.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-05-19 09:43:37
Autor: fabian
rama mtb koła 28
Adrian S. wrote:
Ryszard Mikke wrote:

2. Ktoś to robi poza Gary Fisherem?

http://velo.com.pl/www/rower/?id=341    dzisiaj wpadło w oko, także robi się
powoli alternatywa (i konkurencja) dla GF.

Ale mowa była o pojeździe 29" z przodu i 26" z tyłu. Bo 29" mtb jest na rynku trochę.

Fabian.

Data: 2009-05-17 20:02:53
Autor: Adrian S.
rama mtb koła 28"
Artur wrote:

czwartek, 14 maj, PeJot:
Czy w ramę od mtb wejdą koła 28"?
Wejść wejdą, ale po co Ci to ?

Rowery z kołem 28" z przodu i 26" z tyłu

 no tak ale on chce koło 28" wsadzić z tyłu nie z przodu (dlatego się pytał
o ramę). --
Adrian S. the Lajt Rider

rama mtb koła 28"