rama na zamówienie albo rama+sztywny widelec na 29cali

Data: 2012-10-04 23:23:27
Autor: ToMasz
rama na zamówienie albo rama+sztywny widelec na 29cali
witam

Mam pewien pomysł, w związku z którym szukam ramy i widelca na 29 cali. Aby zachować maksymalną lekkość chciałbym aby to było z aluminium i NIE amortyzowane. Ostatecznie 28 cali też by mogło być, ale jak już za to mam dać parę stówek - lepiej będzie 29 cali. Może znacie kogoś kto taką ramę zrobi? (niekoniecznie z Mielca)

ToMasz

Data: 2012-10-04 06:44:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506dfe4f$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Biobike Toruń?

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

rama na zamówienie albo rama+sztywny widelec na 29cali