rama stalowa z pionowymi hakami

Data: 2011-06-19 04:36:06
Autor: mocniak
rama stalowa z pionowymi hakami
Hejka

Spotkali¶cie się może z jak±¶ tani± ram± stalow± z pionowymi hakami?

PS. Może kto¶ ma do pozbycia sie widelec sztywny na 20'? ;-)

Pozdrawiam.

--
Mocniak

Data: 2011-06-19 11:50:27
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-06-19, mocniak wrote:
Hejka

Spotkaliście się może z jakąś tanią ramą stalową z pionowymi hakami?

PS. MoĹĽe ktoĹ› ma do pozbycia sie widelec sztywny na 20'? ;-)

PoziomkÄ™ budujesz? ;)

Data: 2011-06-19 04:52:29
Autor: mocniak
rama stalowa z pionowymi hakami
On 19 Cze, 13:50, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
Poziomkę budujesz? ;)

Nie ;-)

http://www.rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=1281

Pozdrawiam.

--
Mocniak

Data: 2011-06-19 13:58:50
Autor: geos
mocniak wrote:
Nie ;-)

http://www.rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=1281

widziałem co¶ podobnego w swojskim wykonaniu pod sklepem rowerowym na ursynowie. proponuję wyposażyć w kamerę z przodu i monitor na kierownicy   -- może przydać się podczas przewożenia gabarytowych przedmiotów ;)

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-19 05:07:56
Autor: mocniak
On 19 Cze, 13:58, geos <g...@nowhere.invalid> wrote:
widziałem co¶ podobnego w swojskim wykonaniu pod sklepem rowerowym na
ursynowie. proponuję wyposażyć w kamerę z przodu i monitor na kierownicy
  -- może przydać się podczas przewożenia gabarytowych przedmiotów ;)

Tak, widziałem, sklep airbike czy jako¶ tak. Na stronie akurat jest
wersja po¶rednia, na tyle szeroka, że da się co¶ przewieĽ po
uwi±zaniu  i na tyle w±ska, że nadal możesz przeciskac się w korkach
(50cm w najszerszym miejscu).

Plan jest taki, że tniemy ramę od górala i spawamy pakę. Fajnie byłoby
znaleĽć do tego ramę z pionowymi hakami, żeby można było wrzucić
normalne koło mtb, a nie kombinować z jakimi¶ gn±cymi się o¶kami
mocowanymi na ¶ruby.

--
Mocniak

Data: 2011-06-19 15:57:24
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-06-19 14:07, mocniak pisze:
[...]

A ja jeĽdziłem na nim :) Bardzo dziwne wrażenie :)

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-19 18:43:05
Autor: Krzyś Cierpiętnik
mocniak wrote:

Plan jest taki, że tniemy ramę od górala i spawamy pakę. Fajnie byłoby
znaleźć do tego ramę z pionowymi hakami, żeby można było wrzucić
normalne koło mtb, a nie kombinować z jakimiś gnącymi się ośkami
mocowanymi na śruby.

Przecież "normalne koło mtb" możesz zacisnąć w ramie z poziomymi hakami,
o ile masz należyty* QR i nie masz anemii... Choć jeśli z tyłu miałaby
być tarcza, to raczej do kitu.

* http://www.sheldonbrown.com/skewers.html

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-06-19 22:53:56
Autor: ToMasz
[...]

obojętnie jakie masz wej¶cie na koło w ramie, możesz w nie włożyć każde
koło i każd± piastę. na próbę kup sobie ramę na złomie za 8zł.

ToMasz

Data: 2011-06-19 14:05:41
Autor: mocniak
On 19 Cze, 22:53, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
obojętnie jakie masz wej¶cie na koło w ramie, możesz w nie włożyć każde
koło i każd± piastę. na próbę kup sobie ramę na złomie za 8zł.

Jestem całkiem mocno przekonany, że koło z piast± na zacisk będzie się
przesuwać w ramie z poziomymi hakami, zwłaszcza, gdy poł±czymy je z
hamulcem tarczowym.

--
Mocniak

Data: 2011-06-20 08:16:36
[...]