rama trekingowa

Data: 2009-05-04 23:31:14
Autor: uciu
rama trekingowa
Witam, gdzie kupie jakieś ramy trekingowe?
Wszytko co znajduje to głównie mtb czy dh.
Trekingów zero.
Myślę o czymś w stylu author corsa lub integra.
Chcę samemu złożyć rower gdyż wg mnie wyjdzie sporo taniej niż to co praducent daje w "pakecie" np:
http://www.allegro.pl/item623207381_rower_author_corsa_cross_nowy_okazja_lady.html
czy:
http://www.allegro.pl/item566025215_nowy_rower_author_integra_gratis_wysylka_2009.html

--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-05-04 21:40:25
Autor: Jan Srzednicki
rama trekingowa
On 2009-05-04, uciu <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
[...]

To ciekawe, co piszesz, bo kiedyś przeliczałem parę rowerów i komplety
wychodziły znacznie taniej.

Data: 2009-05-04 23:36:25
Autor: uciu
rama trekingowa
ew może ktoś poleci tani sklep na g.śląsku gdzie nabędę, któryś tych 2 authorów w cenie lepszej niż na allegro;-)

--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-05-05 06:47:49
Autor: MadMan
rama trekingowa
Dnia Mon, 4 May 2009 23:31:14 +0200, uciu napisał(a):

Witam, gdzie kupie jakieś ramy trekingowe?

U Velo:
http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=2196

W Gliwicach dystrybuuje ich np. Cyclo2. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-05-05 14:12:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rama trekingowa
Panie uciu, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gtnmr5$2u1$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Witam, gdzie kupie jakieś ramy trekingowe?

Jak wieść niesie Orłowski pospawa wszystko.

Data: 2009-05-05 05:40:47
Autor: Michał Wolff
rama trekingowa
On 5 Maj, 14:12, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Jak wieść niesie Orłowski pospawa wszystko.

Tylko musisz poczekać pół roku, albo i więcej :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-05 12:47:46
Autor: Jan Srzednicki
rama trekingowa
sp...@gmail.com> wrote:

Jak wieść niesie Orłowski pospawa wszystko.

Tylko musisz poczekać pół roku, albo i więcej :))

Ale warto.. :)

Niech no tylko mi parę pierdół wreszcie przyjdzie, to rower wreszcie
skręcę..

Data: 2009-05-05 22:29:35
Autor: tadeklodz
rama trekingowa
On 5 Maj, 14:47, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-05-05, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:

> [...]

Ale warto.. :)

Niech no tylko mi parę pierdół wreszcie przyjdzie, to rower wreszcie

  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Orłowski nie spawa tylko lutuje

Data: 2009-05-05 17:59:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rama trekingowa
Panie Michał Wolff, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

sp...@gmail.com> wrote:

Jak wieść niesie Orłowski pospawa wszystko.

Tylko musisz poczekać pół roku, albo i więcej :))

Czyli akurat jest czas, żeby zamawiać u niego prezenty gwiazdkowe :-)

Data: 2009-05-06 14:11:05
Autor: Svolken
rama trekingowa
Trochę przesadzacie. Moją robił tylko 2 miesiące, ale może dlatego, że prosta jak drut? ;)