[chwale sie ] ramka :)

Data: 2011-05-29 14:01:19
Autor: CeZ__134
[chwale sie ] ramka :)
Po kradziezy roweru ojca, postanowilem zreanimowac stara, stalowa ramke
Canyona :) z 14 lat temu ja kupilem i tak lezala i walala sie po piwnicy az
nadszedl jej dzien :)
Oto final tygodniowej walki :)
Materialy uzyte, proces;
-piaskowanie
-malowanie proszkowe
-oklejanie ( 4 arkusze A4 samoprzylepnej folii )
-noz, nozyczki itp :)
I oto włala :D
http://piotrtelega.com/ramka/

Przy okazji nastapil `botaniczny` tunning roweru dziewczyny :)

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2011-05-29 14:24:02
Autor: Krzyś Cierpiętnik
[chwale sie ] ramka :)
CeZ__134 wrote:

[...]

JakiĹ› lakier bezbarwny na to teĹĽ czy tylko jedna warstwa proszku +
naklejki i finito?

OgĂłlnie zacnie! Ile waĹĽy to dziecko? :)

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 14:27:41
Autor: CeZ__134
[chwale sie ] ramka :)

CeZ__134 wrote:

> [...]
> -piaskowanie
> -malowanie proszkowe
> -oklejanie ( 4 arkusze A4 samoprzylepnej folii )

Jaki¶ lakier bezbarwny na to też czy tylko jedna warstwa proszku +
naklejki i finito?

Ogólnie zacnie! Ile waży to dziecko? :)

Na razie jest tylko lakier proszkowy- (kolor) + bezbarwny  + naklejki w
dwoch warstwach :)-czekaja jeszcze na pokrycie lakierem bezbarwnym :)
Nie wiem ile to wazy, nie mam dostepu do wagi :)

pozdrawiam

Data: 2011-05-29 15:12:26
Autor: Krzyś Cierpiętnik
[chwale sie ] ramka :)
CeZ__134 wrote:
Krzyś Cierpiętnik wrote:
CeZ__134 wrote:

[...]

Ten bezbarwny, ktĂłry juĹĽ jest to teĹĽ proszkowy czy na mokro? Z kolei
ten, który dopiero ma być na naklejkach, to na mokro jak rozumiem? Znasz
jakieś szczegóły tego procesu, dokładne rodzaje lakierów, czy to głowa
lakierni?

Informacja gdzie to robisz też może się przydać dla potomnych.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 15:26:32
Autor: CeZ__134
[chwale sie ] ramka :)

> Na razie jest tylko lakier proszkowy- (kolor) + bezbarwny + naklejki w
> dwoch warstwach :)-czekaja jeszcze na pokrycie lakierem bezbarwnym :)

Ten bezbarwny, który już jest to też proszkowy czy na mokro? Z kolei
ten, który dopiero ma być na naklejkach, to na mokro jak rozumiem? Znasz
jakie¶ szczegóły tego procesu, dokładne rodzaje lakierów, czy to głowa
lakierni?

Informacja gdzie to robisz też może się przydać dla potomnych.

Obydwa lakiery sa proszkowe :) Zarowno bialy, jak i bezbarwny :) Ten co
bedzie na naklejkach to juz na mokro, W piecu by nie przezyly :)
Sam proces malowania nie rozni sie niczym od malowania proszkowo czy to
konstrukcji stalowych czy innych. Jesli chodzi o rodzaj lakieru to jest to
najprostrza wersja. Sa jeszcze lakiery strukturalne itp :) Taki lakierem np
mam pomalowane lagi dolne w widelcu :)
Mam to szczescie ze ramke mialem pomalowana za free, gdyz ojciec pracuje w
lakierni:)W sumie to ramka dla niego wiec musial ja sobie pomalowac :)
Normalnie takie lakierowanie to chyba 130 zl o ile dobrze pamietam.
A malowalem w Szczecinie, a dokladniej to w Mierzynie .

pozdr

Data: 2011-05-29 15:37:03
Autor: Krzyś Cierpiętnik
[chwale sie ] ramka :)
CeZ__134 wrote:
Krzyś Cierpiętnik wrote:
CeZ__134 wrote:

Na razie jest tylko lakier proszkowy- (kolor) + bezbarwny + naklejki
w dwoch warstwach :)-czekaja jeszcze na pokrycie lakierem bezbarwnym
:)

[...]

No tak właśnie myślałem ;)

[...]

Hehe :)

Normalnie takie lakierowanie to chyba 130 zl o ile dobrze pamietam.
A malowalem w Szczecinie, a dokladniej to w Mierzynie .

Dzięki za info!

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 16:15:26
Autor: PeJot
[chwale sie ] ramka :)
W dniu 2011-05-29 14:01, CeZ__134 pisze:
[...]

Przy okazji trzeba było jeszcze się pozbyć wieszaka do cantilevera.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2011-05-29 17:46:33
Autor: CeZ__134
[chwale sie ] ramka :)

Przy okazji trzeba było jeszcze się pozbyć wieszaka do cantilevera.

Nikt tam nie planuje zakladac tarczy :)Wiec zwykle V- ki beda na uzyciu :)
Szkda jeszcze ze w ramce nie ma wiekszej glowki. Jest tylko jednocalowka
wiec o amortyzatorze moge zapomniec..

CeZ__134

Data: 2011-05-29 15:48:21
Autor: Michał Kie¶
ramka :)
1" stery to przypadło¶ć zdecydowanej większo¶ci ram z tamtych lat.. Ja
się ostatecznie pozbyłem fantastycznej stalowej ramy od Norco wła¶nie
z powodu rozmiarów główki.

Data: 2011-05-30 10:27:06
Autor: ...::QRT::...
ramka :)
Dnia Sun, 29 May 2011 15:48:21 -0700 (PDT), Michał Kie¶ napisał(a):

1" stery to przypadło¶ć zdecydowanej większo¶ci ram z tamtych lat. Ja
się ostatecznie pozbyłem fantastycznej stalowej ramy od Norco wła¶nie
z powodu rozmiarów główki.

szersza głowka też nie gwarantuje sukcesu jest geometria nie jest
przystosowana pod amortyzator.

[chwale sie ] ramka :)