ramy SS

Data: 2014-03-03 09:30:06
Autor: mt
ramy SS
W dniu 2014-03-03 08:34, qrt pisze:
Zna ktoś ramy do singla ale posidające (wszystkie warunki konieczne):

- mozliwość założenia grubej opony (około 50mm)
- mocowanie błotników (60-65 mm) i bagażnika
- mimośród albo ruchome haki
- mocowanie tarczówki
- koło najlepiej 26 ale 28 od biedy też być może.

Samych ram u nas nie widziałem, pewnie Surly robi coś takiego, ale musisz sprawdzić. Możesz też poszukać gotowych rowerów na Alfine i z tarczówkami, niepotrzebne części zdemontować i sprzedać i sama rama nie powinna wyjść drogo.

--
marcin

Data: 2014-03-03 09:37:03
Autor: qrt
ramy SS
Dnia Mon, 03 Mar 2014 09:30:06 +0100, mt napisał(a):

[...]

w surly nie podobają mi sie do końca poziome haki. Nie wiem jak jest w
praktyce ale obawiam sie troche regulowania zacisku za kazdym razem gdy
rusze koło.

Data: 2014-03-03 09:49:33
Autor: mt
ramy SS
W dniu 2014-03-03 09:37, qrt pisze:

[...]

Na allegro masz teraz Konę DR Fine, tam są przesuwane pionowe haki, licytuj :) (aukcje nie moje)
http://allegro.pl/rower-miejski-kona-dr-fine-shimano-alfine-rama-i4006732323.html

ewentualnie coś takiego
http://allegro.pl/rower-mbk-airborne-alfine-8-urban-lekki-tarcze-28-i4003326804.html

--
marcin

Data: 2014-03-03 10:05:06
Autor: qrt
ramy SS
Dnia Mon, 03 Mar 2014 09:49:33 +0100, mt napisał(a):

[...]

już je widziałem :)

ale: - za duże
- nie wsadzę w te ramy grubych opon. Na allegro podbne rowery przewijają się non stop. Ino nie wiedzieć czemu sa
tylko duże (22 cale i wieksze), albo małe (16 cali)

ramy SS