rancho/ mini restauracja

Data: 2010-07-20 23:10:54
Autor: Doby
rancho/ mini restauracja
Witam,
posiadam kompleks zabudowan - dom, garaz, dawna stodola + bardzo duzy ogrod.
Wszystko ladnie polozone, pod lasem, cisza, ladnie, zielono, dojazd asfaltowy, ok 3km od glownej drogi, ok 14 km od centrum miasta (200 000 mieszkancow).

 Zastanawiam sie nad stworzeniem rancha, grill, maly basen, jakas mini restauracja, piwnica z winami, w zimie kuligi, i inne atrakcje dla dzieci i doroslych, + noclegi - 4-5 pokoje

-czy bedzie mialo to wziecie ? - tak zeby z tego sie utrzymac - caly region raczej turystyczny, ale dzielnica gdzie mam zabudowania troche mniej, konkurencji w ok 10 km brak.

- zalozmy ze mam koncesje na alkochol - piwo, biore dodatkowo ochrone firmy ochroniarskiej, czy przy takiej "spokojnej" dzialalonosci trzeba sie liczyc tez z haraczem dla lokalnych "karkow" ?

Data: 2010-07-21 10:12:01
Autor: MarekB
rancho/ mini restauracja
jezeli dobrze rozumiem nie masz nic oprucz terenu  a reszte chcesz stworzyc =ile to bedzie kosztowalo i czy masz na to kase ?

 jezeli chodzi o sam biznes  to jak dobrze poprowadzisz  to byc moze bys sie utrzymał
musisz zobaczyc jak to robi konkurencja .Chcem Ci tylko powiedziec  ze moj kolega ma lokal piwno gastronomiczny przy osiedlu  kilkutysiecznym w miescie 50000 mieszkancow i prawie bankrutuje.

 marek

Data: 2010-07-25 20:57:18
Autor: Stokrotka
rancho/ mini restauracja
Zastanawiam sie nad stworzeniem rancha, ...
Myślę, że to dla dzieci, a pieniądze mają dorośli.

...maly basen...
Drogi w utszymaniu.

-czy bedzie mialo to wziecie ?
Jak nie będzie kryzysu, czemu nie?

>.....biore dodatkowo ochrone firmy
ochroniarskiej, czy przy takiej "spokojnej" dzialalonosci trzeba sie liczyc tez z haraczem dla lokalnych "karkow" ?
A gdzie ty żyjesz ?
Urwałeś się z księżyca ?
To już wiesz dlaczego nawet nie warto zaczynać.

Na mnie  pieniądze wymusza POLICJA.
(poszez niezgodne z prawem bandyckie zahowania,
włącznie ze stszelaniem do mnie i więzieniem mnie,
by wymusić na mnie określone zahowanie:
nie upominanie się o należne mi pieniądze za pracę
u byłego pracodawcy - firma PAJ-COM w Wołominie.)

A ty gdzie leziesz?!

rancho/ mini restauracja