rancho/ mini restauracja

Data: 2010-07-25 20:57:18
Autor: Stokrotka
rancho/ mini restauracja
Zastanawiam sie nad stworzeniem rancha, ...
Myślę, że to dla dzieci, a pieniądze mają dorośli.

...maly basen...
Drogi w utszymaniu.

-czy bedzie mialo to wziecie ?
Jak nie będzie kryzysu, czemu nie?

>.....biore dodatkowo ochrone firmy
ochroniarskiej, czy przy takiej "spokojnej" dzialalonosci trzeba sie liczyc tez z haraczem dla lokalnych "karkow" ?
A gdzie ty żyjesz ?
Urwałeś się z księżyca ?
To już wiesz dlaczego nawet nie warto zaczynać.

Na mnie  pieniądze wymusza POLICJA.
(poszez niezgodne z prawem bandyckie zahowania,
włącznie ze stszelaniem do mnie i więzieniem mnie,
by wymusić na mnie określone zahowanie:
nie upominanie się o należne mi pieniądze za pracę
u byłego pracodawcy - firma PAJ-COM w Wołominie.)

A ty gdzie leziesz?!

rancho/ mini restauracja