ranking analitykow

Data: 2010-08-31 22:53:19
Autor: p.wis
ranking analitykow
Nie wiem czy ktos zainteresowany gielda jeszcze tu zaglada, ostatnio tylko
wyzwiska i polityka, ale w rankingu mamy juz 101 analiz ocenionych lub
poddawanych aktualnie ocenie.

Zapraszam zainteresowanych:

www.rankinganalitykow.pl

p.wis

Data: 2010-08-31 23:34:04
Autor: walter
ranking analitykow
Użytkownik "p.wis" <przemyslawwisniewskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.000003ab.4c7d6bbfnewsgate.onet.pl...
[...]

Nie widze Białka, (z początku 2009 chyba marzec) zestawienie skosnookiego -10l tat ze spadaq na teraz.
Ta prognoza wypiernicza w kosmos wszystkie podróby
Przynamiej na dziś.

Data: 2010-09-01 08:12:36
Autor: nazgul
ranking analitykow