ranking polskich osrodkow

Data: 2010-03-05 18:22:52
Autor: J.F.
ranking polskich osrodkow

http://narty.onet.pl/68435,0,1,galeria.html
http://narty.onet.pl/5956,1601943,artykuly.html

Wierzyc, nie wierzyc - podyskutowac mozna :-)

Np gdzie Zieleniec, Szklarska, Karpacz :-)

--
J.

Data: 2010-03-05 19:28:58
Autor: Harnaś
ranking polskich osrodkow
On Fri, 5 Mar 2010 18:22:52 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

http://narty.onet.pl/68435,0,1,galeria.html
http://narty.onet.pl/5956,1601943,artykuly.html

Wierzyc, nie wierzyc - podyskutowac mozna :-)

Onet się wygłupił. Jeszcze to na głównej stronie dali :D
Bezsensowne s± rankingi gdzie głosuj± przypadkowi ludzie, nie maj±cy
dobrego rozeznania w temacie.
Sensowny ranking musi być budowany na podstawie punktacji za
obiektywne parametry typu: ilo¶ć i długo¶ć tras, różnorodno¶ć,
zaplecze gastronomiczno-sanitarne, parkingi, dojazd itd.
Dla mnie jednak to i tak będzie mało miarodajne, bo co mi z wysoko
ocenionego o¶rodka z nowoczesnymi wyci±gami i kiblami, je¶li będzie to
Białka Tatrzańska z łagodnymi trasami? ;)
Lepiej poczytać konkretne opisy o¶rodków, bo każdy ma inn± hierarchię
warto¶ci.

--
Harna¶

Data: 2010-03-05 19:47:12
Autor: jurski
ranking polskich osrodkow

Onet się wygłupił. Jeszcze to na głównej stronie dali :D
Bezsensowne są rankingi gdzie głosują przypadkowi ludzie, nie mający
dobrego rozeznania w temacie.

Onet się nie wygłupił. Zorganizował głosowanie i zaprezentował dane.
Wiesz, jak mawiają, pewien statystyk utopił się w wodzie o przeciętnej głębokości 30 cm.
Zgadzam się, że nie ma co wyciągać daleko idących wniosków z takich rankingów. Jednak nie ma się co obrażać na rzeczywistość. Głosowanie to głosowanie, czy to eurowizja czy sejm czy najlepsza zupa na świecie :-)

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-03-05 20:58:40
Autor: Harnaś
ranking polskich osrodkow
On Fri, 05 Mar 2010 19:47:12 +0100, jurski <jurski@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Wiesz, jak mawiaj±, pewien statystyk utopił się w wodzie o przeciętnej głęboko¶ci 30 cm.
Zgadzam się, że nie ma co wyci±gać daleko id±cych wniosków z takich rankingów. Jednak nie ma się co obrażać na rzeczywisto¶ć. Głosowanie to głosowanie, czy to eurowizja czy sejm czy najlepsza zupa na ¶wiecie :-)

To głosowanie dało wynik daleki od rzeczywisto¶ci, jak większo¶ć
głosowań internetowych. Wystarczy, że grupka osób zrobi akcję
mailingow± w ramach promowanie swojej pipidówy i już wyniki s±
spaczone.
Nie obrażam się na wyniki, rozbawiły mnie.
--
Harna¶

Data: 2010-03-05 22:04:32
Autor: jurski
ranking polskich osrodkow
To głosowanie dało wynik daleki od rzeczywistości, jak większość
głosowań internetowych. Wystarczy, że grupka osób zrobi akcję
mailingowÄ… w ramach promowanie swojej pipidĂłwy i juĹĽ wyniki sÄ…
spaczone.

Zgoda

Nie obrażam się na wyniki, rozbawiły mnie.

I tak trzymać. Udanej końcówki sezonu życzę.

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-03-06 17:55:08
Autor: MaćkuPićku
ranking polskich osrodkow
W dniu 2010-03-05 19:28, Harnaďż˝ pisze:

Onet się wygłupił.

Wygłupił się ale głównie dlatego że podał ranking ośrodków...
A w rankingu są głównie stacje narciarskie pod tytułem 1-2 wyciągi dookoła stoku na 700 m.

--
Maciek "Sołtys"
KrakĂłw

Data: 2010-03-07 17:55:23
Autor: J.F.
ranking polskich osrodkow
On Sat, 06 Mar 2010 17:55:08 +0100,  MaćkuPićku wrote:
W dniu 2010-03-05 19:28, Harna? pisze:
Onet się wygłupił.

Wygłupił się ale głównie dlatego że podał ranking o¶rodków...
A w rankingu s± głównie stacje narciarskie pod tytułem 1-2 wyci±gi dookoła stoku na 700 m.

Ale czy to onetu wina ze ludzie tak glosowali ? :-)

J.

Data: 2010-03-07 21:55:12
Autor: Harnaś
ranking polskich osrodkow
On Sun, 07 Mar 2010 17:55:23 +0100, J.F.
[...]

W dużej czę¶ci tak. Poszli na łatwiznę i zrobili internetowy konkurs.
Dobrego efektu nie można się było spodziewać. Żałosny efekt jest
zaskoczeniem ;)

--
Harna¶

Data: 2010-03-08 03:27:43
Autor: gajowy
ranking polskich osrodkow
"J.F." wrote:

> [...]
>stoku na 700 m.

Ale czy to onetu wina ze ludzie tak glosowali ? :-)

Ja mam wrażenie, że wcale nie ludzie a ...jakie¶ boty :)
albo może i ludzie ale "na zamówienie".

Za rękę nikogo nie złpapałem ale generalna wygrana Jaworek
chyba we wszystkich kategoriach budzi moje w±tpliwo¶ci.
Nigdzie, ani tu, ani na skiforum czy skionline czy gdziekolwiek
nie widzę żadnych relacji z wyjazdów, żadnych opinii, nawet na
Onecie tyle co kot napłakał - w uproszczeniu - mało kto tam jeĽdzi.

A fakty s± takie, że, z tego co kojarzę, to krzeselko oddali na ten
sezon (niewielu ludzi wie o jego istnieniu), doszedł jaki¶ nowy
inwestor na ten sezon - i mogło być tak, że postanowił zrobić sobie
szybk± i tani± reklamę za pomoc± rankingu Onetu... choc dowodów nie ma :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-03-09 08:37:19
Autor: reme.k
ranking polskich osrodkow

> [...]

nie widzę żadnych relacji z wyjazdów, żadnych opinii, nawet na
Onecie tyle co kot napłakał - w uproszczeniu - mało kto tam jeĽdzi.

Zobaczcie to, to będziecie wiedzieć jak to się robi w Chicago :)
http://www.youtube.com/watch?v=lJYQ5i-wfO0

Data: 2010-03-09 08:51:47
Autor: MichałG
ranking polskich osrodkow
gajowy pisze:
"J.F." wrote:

[...]

;)
Każdy sposób jest dobry.... byle skuteczny. Np. taki.
http://tinyurl.com/yfjnevs
I juz cała Polska wie o nowym krzesełku..... ;) ;)

pozdrawiam
Michał

ranking polskich osrodkow