Data: 2011-09-26 21:52:17 | |
Autor: RobertS | |
raport BIK w Meritum | |
o sprawie pisaĹem juĹź jakiĹ czas temu, uwaĹźajcie przy zamawianiu raportu BIK w Meritum, otóş jeĹźeli z jakiegoĹ powodu raportu nie dostaniecie to banku to NIE interesuje!
reklamacje naleĹźy skĹadaÄ bezpoĹrednio w BIK, Meritum pobiera opĹatÄ, ale z problemami odsyĹa klientĂłw do BIKu zĹoĹźyĹem reklamacjÄ i dostaĹem odpowiedĹş (pisemnÄ ) jak powyĹźej i teraz pytanie retoryczne: czy jak w telewizorze nie ma obrazu to dzwonicie do operatora kablĂłwki czy do TVP? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-09-26 22:47:06 | |
Autor: Blue | |
raport BIK w Meritum | |
A buty reklamujesz u sprzedawcy czy u producenta ?
Nie daj się robić w konia !!! B. Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j5ql5i$e18$1news.icpnet.pl... o sprawie pisałem już jakiś czas temu, uważajcie przy zamawianiu raportu BIK w Meritum, otóż jeżeli z jakiegoś powodu raportu nie dostaniecie to banku to NIE interesuje! |
|
Data: 2011-09-26 23:46:13 | |
Autor: osa | |
raport BIK w Meritum | |
W dniu 2011-09-26 22:47, Blue pisze:
A buty reklamujesz u sprzedawcy czy u producenta ? Jeśli korzystam z uprawnień gwarancyjnych to u producenta, jeśli reklamuję z tytułu niezgodności towaru z umową to u sprzedawcy ;) |
|
Data: 2011-09-26 23:49:50 | |
Autor: Liwiusz | |
raport BIK w Meritum | |
W dniu 2011-09-26 23:46, osa pisze:
uprawnień gwarancyjnych to u producenta U *gwaranta*. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-09-26 23:54:49 | |
Autor: osa | |
raport BIK w Meritum | |
W dniu 2011-09-26 23:49, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-09-26 23:46, osa pisze:Racja ;) ale nim najczęściej jest producent ;) |
|
Data: 2011-09-28 01:26:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
raport BIK w Meritum | |
"Liwiusz" j5qs1t$e5m$1@news.onet.pl uprawnień gwarancyjnych to u producenta U *gwaranta*. Którym może być na przykład: producent, sprzedawca, jakiś szewc... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-27 20:45:17 | |
Autor: Blue | |
raport BIK w Meritum | |
A to jest właśnie niezgodność towaru z umową. Kasa zapłacona, a towaru nie ma.
A tak poza tym jakiś rok temu otrzymałem raport BIK poprzez Meritum i żadnych problemów nie było. B. Użytkownik "osa" <osachorzow@news.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5qrr7$e3r$1news.onet.pl... W dniu 2011-09-26 22:47, Blue pisze: |
|
Data: 2011-09-27 22:57:38 | |
Autor: RobertS | |
raport BIK w Meritum | |
W dniu 2011-09-27 20:45, Blue pisze:
A to jest wďż˝aďż˝nie niezgodno�� towaru z umowďż˝. Kasa zapďż˝acona, a towaru nie ja tak dobrze nie miaĹem, raport byĹ dostÄpny po 2 dniach, ale wkurzyli mnie tym, Ĺźe umywajÄ rÄce i do BIKu mam lecieÄ... -- pozdrawiam RobertS |
|