raport BIK z Meritum...

Data: 2011-09-07 03:34:55
Autor: RobertS
raport BIK z Meritum...
witam

zamówiłem sobie raport BIK przez Meritum, bank ładnie pobrał z konta opłatę, wysłał mi login i hasło no i...byłoby super, gdybym ten raport mógł odebrać, jak klikam link to mi wywala, że strona jest niedostępna ;-/

zadzwoniłem do Meritum, że nie otrzymałem raportu, kobieta na to, że po stronie banku jest wszystko ok i mam kontaktować się z BIK, wkurzyłem się z lekka i powiedziałem, że skoro im zapłaciłem za raport to mają mi go udostępnić!

przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał ktoś podobną sytuację?

RobertS

Data: 2011-09-07 04:14:56
Autor: Kamil Jońca
raport BIK z Meritum...
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

;-/

zadzwoniłem do Meritum, że nie otrzymałem raportu, kobieta na to, że
po stronie banku jest wszystko ok i mam kontaktować się z BIK,
wkurzyłem się z lekka i powiedziałem, że skoro im zapłaciłem za raport
to maj± mi go udostępnić!

przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał kto¶ podobn± sytuację?

Tak. Spróbuj "Wnioski i dyspozycje" -> "złożne" -> i wła¶nie wybrany
raport.

A SMS dostałe¶?
KJ
 --
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

Data: 2011-09-07 06:38:17
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
raport BIK z Meritum...
On 11-09-07 04:14, Kamil Jońca wrote:
przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał ktoś podobną sytuację?

Tak. SprĂłbuj "Wnioski i dyspozycje" ->  "zĹ‚oĹĽne" ->  i wĹ‚aĹ›nie wybrany
raport.

A SMS dostałeś?
KJ

heh, nie ma to jak iPKO ;)))))

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

Data: 2011-09-07 08:57:32
Autor: RobertS
raport BIK z Meritum...

heh, nie ma to jak iPKO ;)))))

ale nie jestem (i jakoś nigdy nie byłem) klientem PKO...chciałem szybko więc wybrałem Meritum i taki zonk ;-/

RobertS

Data: 2011-09-07 01:04:30
Autor: luc
raport BIK z Meritum...
On 7 Wrz, 09:00, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@macierzynski.pl>
wrote:

> ale nie jestem (i jakoś nigdy nie byłem) klientem PKO...chciałem szybko
> więc wybrałem Meritum i taki zonk ;-/

No to Inteligo ;)

Właśnie, czy da się założyć tam konto, by tylko co jakiś czas ściągać
raport BIK? Tak, by leżało odłogiem i jeść nie wołało? Czy też są
jakieś opłaty, gdy konto bez karty?
Nie chce mi się łazić na pocztę po raport i czytać TOiP Inteligo, taki
dziĹ› leniwy jestem ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-09-07 08:46:25
Autor: Wojciech Bancer
raport BIK z Meritum...
On 2011-09-07, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

Wła¶nie, czy da się założyć tam konto, by tylko co jaki¶ czas ¶ci±gać
raport BIK?

Ja tak z Inteligo korzystam, opłat na razie nie mam. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-09-07 09:25:43
Autor: xbartx
raport BIK z Meritum...
Dnia Wed, 07 Sep 2011 01:04:30 -0700, luc napisał(a):

Właśnie, czy da się założyć tam konto, by tylko co jakiś czas ściągać
raport BIK? Tak, by leżało odłogiem i jeść nie wołało? Czy też są jakieś
opłaty, gdy konto bez karty? Nie chce mi się łazić na pocztę po raport i
czytać TOiP Inteligo, taki dziś leniwy jestem ;-)

Po ostatnich zmianach TOiP jak nie weĹşmiesz karty to masz konto darmowe aktualnie.

--
xbartx

Data: 2011-09-07 12:02:19
Autor: Waldek
raport BIK z Meritum...

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:j47dan$9f7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora
a dla wielu tutaj to .... majatek :D

Data: 2011-09-07 03:59:39
Autor: luc
raport BIK z Meritum...
On 7 Wrz, 12:02, "Waldek" <n...@niet.net> wrote:
Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał w wiadomościnews:j47dan$9f7$1inews.gazeta.pl...

> Po ostatnich zmianach TOiP jak nie weĹşmiesz karty to masz konto darmowe
> aktualnie.

Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora
a dla wielu tutaj to .... majatek :D

Może nie majątek, ale spokojna głowa, by się jakieś niedozwolone saldo
debetowe nie zrobiło...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-09-07 13:55:40
Autor: Waldek
raport BIK z Meritum...

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:085e2d71-3504-4307-aed5-5abcf63dbabdr17g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

a dla wielu tutaj to .... majatek :D

Może nie majątek, ale spokojna głowa, by się jakieś niedozwolone saldo

Saldo debet max 2kzl  - tez 1 zl , to akurat jest pewne bo place za ten komfort ;)

Data: 2011-09-07 19:50:29
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
raport BIK z Meritum...
On 11-09-07 12:59, luc wrote:
Może nie majątek, ale spokojna głowa, by się jakieś niedozwolone saldo
debetowe nie zrobiło...

Bez karty nic nie kosztuje, 99 subkont za free i od reki tez robisz, mozna tez kupowac obligacje SP bezposrednio.

Data: 2011-09-07 10:40:24
Autor: xbartx
raport BIK z Meritum...
Dnia Wed, 07 Sep 2011 12:02:19 +0200, Waldek napisał(a):

Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora a dla
wielu tutaj to .... majatek :D

To było kiedyś teraz jest zero.

--
xbartx

Data: 2011-09-07 09:12:03
Autor: RobertS
raport BIK z Meritum...

No to Inteligo ;)

tam konto miałem, ale już zamknąłem, poza tym muszę powalczyć o moje 32 zł, Meritum tak sobie tej kasy nie może zatrzymać!

RobertS

Data: 2011-09-07 08:56:45
Autor: RobertS
raport BIK z Meritum...

Tak. Spróbuj "Wnioski i dyspozycje" ->  "złożne" ->  i wła¶nie wybrany
raport.

tak wła¶nie robię i NIE działa ;-/ wy¶wietla się strona z błędem

A SMS dostałe¶?
KJ

tak

RobertS

Data: 2011-09-07 11:05:40
Autor: wromek
raport BIK z Meritum...
Tak. Spróbuj "Wnioski i dyspozycje" ->  "złożne" ->  i wła¶nie wybrany
raport.

tak wła¶nie robię i NIE działa ;-/ wy¶wietla się strona z błędem

A SMS dostałe¶?

a nie lepiej raport zamowic bezposrednio w biku?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-09-07 23:17:49
Autor: RobertS
raport BIK z Meritum...

a nie lepiej raport zamowic bezposrednio w biku?

jak chcesz szybko to nie (jak kiedyś zamówiłem to ponad 2 tygodnie czekałem) dzisiaj zadzwonili z banku, że wszystko już jest ok, faktycznie zalogowałem się i teraz mogę sobie poanalizować (87 stron raportu)

RobertS

Data: 2011-09-07 11:52:31
Autor: Matt
raport BIK z Meritum...
On Wed, 07 Sep 2011 03:34:55 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

zadzwoniłem do Meritum, że nie otrzymałem raportu, kobieta na to, że po  stronie banku jest wszystko ok i mam kontaktować się z BIK, wkurzyłem  się z lekka i powiedziałem, że skoro im zapłaciłem za raport to maj± mi  go udostępnić!

przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał kto¶ podobn±  sytuację?

Potwierdzam, 05.09 zamówiłem raport BIK w Meritum, dostałem SMSa ale link  z systemu transakcyjnego Meritum nie działa. Wygl±da jakby co¶ w BIKu  padło. Co nie zmienia faktu, że stron± umowy sprzedaży jest Meritum.

Matt

Data: 2011-09-07 12:47:45
Autor: Matt
raport BIK z Meritum...
On Wed, 07 Sep 2011 11:52:31 +0200, Matt <matt@matt.ms> wrote:

[...]

Już BIK działa, pobrałem raport. Przy okazji wyszło, że Meritum jest  rekordzist± w zapytaniach monitoruj±cych. ¦rednio co kwartał wysyłaj±  zapytanie a nie mam u nich produktów kredytowych.

Matt

Data: 2011-09-07 13:57:38
Autor: Waldek
raport BIK z Meritum...

Użytkownik "Matt" <matt@matt.ms> napisał w wiadomo¶ci news:op.v1fplvs9ebnp5ja159590...
[...]

Znaczy mozesz byc na celowniku jako potencjalny biorca  :D

Data: 2011-09-07 19:47:41
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
raport BIK z Meritum...
On 11-09-07 13:57, Waldek wrote:

Użytkownik "Matt" <matt@matt.ms> napisał w wiadomości
On Wed, 07 Sep 2011 11:52:31 +0200, Matt <matt@matt.ms> wrote:

Już BIK działa, pobrałem raport. Przy okazji wyszło, że Meritum jest
rekordzistą w zapytaniach monitorujących. Średnio co kwartał wysyłają
zapytanie a nie mam u nich produktĂłw kredytowych.

Znaczy mozesz byc na celowniku jako potencjalny biorca :D

Mam to samo. Kilka zapytan w historii (u nich mam konto bez debetowki, no i jakis osad na RO + kiedys lokaty)