raport MAK i dostarczona animacja (glosy)

Data: 2011-01-16 15:16:30
Autor: Jacek23
raport MAK i dostarczona animacja (glosy)
Witam
czy w dostarczonej przez MAK wraz z raportem animacji sa rzeczywiste odglosy i glosy z tego lotu?
Tak to brzmi ale ciekawy jestem....chyba nie........

--

jacek23@post.pl gg : 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2011-01-16 15:38:43
Autor: Czarek
W dniu 16-01-2011 15:16, Jacek23 napisał/a:
Witam
czy w dostarczonej przez MAK wraz z raportem animacji sa rzeczywiste
odglosy i glosy z tego lotu?
Tak to brzmi ale ciekawy jestem....chyba nie........

Chyba na każdym polskim portalu znajdziesz tę animację, tylko Tobie poszukać się nie chce. Na YouTube kilkadziesiąt razy możesz ją zobaczyć.
Nie podam Ci linka do polskiej strony, sam sobie poszukaj ;-)
http://www.vesti.ru/videos?vid=314759

--
Cz.

Data: 2011-01-16 15:48:48
Autor: Jacek23
[...]

Przeczytaj sobie jeszcze raz moj post i zastanow sie nad swoja odpowiedzia.

Data: 2011-01-16 16:08:11
Autor: Czarek
W dniu 16-01-2011 15:48, Jacek23 napisał/a:
[...]

Chociaż kliknąłeś na link, który podałem?

--
Cz.

Data: 2011-01-16 16:32:21
Autor: Jacek23
raport MAK i dostarczona animacja (glosy)
Przeczytaj sobie jeszcze raz moj post i zastanow sie nad swoja odpowiedzia.

Chociaż kliknąłeś na link, który podałem?

-- Cz.

Tak kliknalem, niestety nie robie "w carycy" wiec nie moge odczytac czy te odglosy pochodza z autentycznego zapisu.
A takie dokladnie pytanie zadalem.
Jesli bylem w stosunku do Ciebie zbyt napastliwy to sory:)
pozdro

Data: 2011-01-16 16:56:24
Autor: Czarek
W dniu 16-01-2011 16:32, Jacek23 napisał/a:
Przeczytaj sobie jeszcze raz moj post i zastanow sie nad swoja
odpowiedzia.

Chociaż kliknąłeś na link, który podałem?

Tak kliknalem, niestety nie robie "w carycy" wiec nie moge odczytac czy

Nie trzeba czytać, wystarczy się wsłuchać (język polski znasz a po polsku jest tam sporo)

te odglosy pochodza z autentycznego zapisu.
A takie dokladnie pytanie zadalem.

A był jakiś "nieautentyczny zapis"?

--
Cz.

Data: 2011-01-16 19:03:16
Autor: Jacek23
[...]

No tak sa kwestie po polsku, ale to nie dowod ze to autentyczne rozmowy, przeciez obecnie prawie wszystko mozna zmontowac dodac/odjac.
Wlasnie dlatego pytalem czy oficjalnie jest to zapis autentyczny z czarnych skrzynek wmontowany w animacje.

A był jakiś "nieautentyczny zapis"?

:)))))