raporty dobowe, miesieczne ,uporządkowanie spraw

Data: 2009-11-25 14:56:24
Autor: wspolna-flaszka.pl
raporty dobowe, miesieczne ,uporządkowanie spraw
Witam!
Czy jeżeli korzystam z kasy fiskalnej to muszę zbierać druki miesięczne i raporty dobowe wysuwane przez drukarke
skoro są one również na rolce 'skitranej'? czy te schowane wystarcza w zupełności i na ich podstawie
mogę dokonywać zapisów np w księdze czy traktować jako ewidencje vatowską.
Wydaje mi sie bezsensu zbieranie dwóch egzemplarzy tego samego.

pozdrawiam

Data: 2009-11-25 15:37:18
Autor: Dariusz Domagała
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hejd3q$72f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zbierać musisz raporty dobowe.

Raporty miesieczne to tylko ułatwienie co wpisać do KPiR i podpiąc pod to KPiR

Darek

Data: 2009-11-25 16:16:43
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> napisał w wiadomości news:hejfk4$er2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ale zbierać ze szpuli dla US czy te wypluwane z drugiej szpuli także ?

Data: 2009-11-25 17:27:32
Autor: Dariusz Domagała
[...]

A po co ci to ze szpuli?
Kopia na szpuli to inna sprawa - to musisz przechowywać w całości jak leci.

Ty zostawiasz sobie tylko to co dostajesz 'do oderwania' :)

Darek

raporty dobowe, miesieczne ,uporządkowanie spraw