ratowanie pendriva-nie formatuje się

Data: 2011-03-15 17:37:55
Autor: nolina
ratowanie pendriva-nie formatuje się
Witam
Podczas kopiowania na Pendrive został przez przypadek wyłączony komputer
resetem. Od tego czasu Pendrive nie działa. Windows go widzi ale jego otwarcie
powoduje komunikat "włóż dysk do stacji", nie da się go też
sformatować.Próbowałem go zerować przez MHDD, KillDisk, używać innych niż
systemowe programy do formatowania oraz stosowałem programy ze znanej
rosyjskiej strony nt ratowani pendrive.Pojawiają się tylko komunikaty w stylu
"not ready" czy, że za dużo bad sectorów.Pod Linuxem tak samo. Jest jeszcze
jakiś sposób czy moje próby ewidentni wskazują że coś w nim padło na dobre?
Zależy mi tylko na samym Pendrive dane na szczęście są nie istotne tam.
Dzięki za pomoc.

Data: 2011-03-15 18:36:48
Autor: G Nowak
ratowanie pendriva-nie formatuje się
resetem. Od tego czasu Pendrive nie działa. Windows go widzi ale jego
otwarcie powoduje komunikat "włóż dysk do stacji", nie da się go też

IMHO mozesz go zachowac jako breloczek.

--
Pozdr

Data: 2011-03-15 20:49:29
Autor: Tomasz Jasiński
ratowanie pendriva-nie formatuje się
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 15 Mar 2011 17:37:55 +0000 (UTC)  doszła do mnie wiadomość  <ilo85i$mts$1@inews.gazeta.pl>  od "nolina " <nolina@gazeta.SKASUJ-TO.pl>  :
[...]

Pobaw się tu:
http://flashboot.ru/index.php?name=Files

Data: 2011-03-15 20:09:42
Autor: nolina
ratowanie pendriva-nie formatuje się

Pobaw się tu:
http://flashboot.ru/index.php?name=Files

Znam to. Pisałem o tym jako rosyjska strona itd. :)
Po zabawie tymi wynalazkami jest komunikat too many bad sectors zanim ma
rozpocząć low formated
dzięki

Data: 2011-03-16 18:10:12
Autor: pioruns
Dnia Tue, 15 Mar 2011 20:09:42 +0000, nolina  napisał(a):

Znam to. Pisałem o tym jako rosyjska strona itd. :) Po zabawie tymi
wynalazkami jest komunikat too many bad sectors zanim ma rozpocząć low
formated
dzięki

Jaki to pendrive, jaka firma? Będziemy wiedzieć, jakiego sprzętu unikać;>

--
pozdrawiam,   pioruns

ratowanie pendriva-nie formatuje się