raty na kk Polbanku?

Data: 2010-02-18 20:36:54
Autor: RobertS
raty na kk Polbanku?
wczoraj zgłosiłem na infolinii Polbanku, że chcę rozłożyć na raty jedną z transakcji; zlecenie zostało wysłane do "odpowiedniego działu", dzisiaj w zestawieniu transakcji bez zmian

czy ktoś bawił się już w rozkładanie płatności kartowych w Polbanku na raty? jak to praktycznie wygląda? kiedy będę wiedział, że transakcję spłatę w ratach i nie zostanie wykazana (jako do spłaty) na kolejnym wyciągu?

RobertS

Data: 2010-02-18 20:46:43
Autor: MK
raty na kk Polbanku?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hlk4sp$br$1opal.icpnet.pl...

[...]

Ja dzis sobie rozlozylem druga platnosc :). Po prostu splacasz kwote pomniejszona o ta transakcje, a na nastepnym wyciagu masz osobna pozycje dotyczaca rat :). Oczywiscie nalezy rozkladac platnosci na raty po otrzymaniu wyciagu, bo wtedy odraczamy platnosc o kolejny miesiac :).

MK

Data: 2010-02-18 20:47:55
Autor: RobertS
raty na kk Polbanku?

[...]

Czy w historii transakcji będzie to rozłożenie na raty jakoś widoczne?

RobertS

Data: 2010-02-18 20:59:15
Autor: MK
raty na kk Polbanku?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hlk5hd$157$1opal.icpnet.pl...

Czy w historii transakcji będzie to rozłożenie na raty jakoś widoczne?

Nie korzystam z podgladu internetowego, wiec nie wiem jak tam bedzie odzwierciedlone, ale na wyciagu jest dodatkowa sekcja o ratach z kwota, data rozlozenia na raty, liczba rat do splaty itp...

MK

Data: 2010-02-19 15:20:24
Autor: RobertS
raty na kk Polbanku?

[...]

już wiem, na podglądzie wygląda to tak jakby cała kwota została spłacona (uznanie na kwotę rozkładanego na raty obciążenia), natomiast ratę pewnie zobaczę na wyciągu...

RobertS

Data: 2010-02-19 07:13:59
Autor: luc
raty na kk Polbanku?
On 18 Lut, 20:46, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
[...]

1. Czy przysługuje za taką transakcję zwrot 1% i jak jest naliczany
(jednorazowo, czy dla każdej raty?).
2. Co w przypadku spłaty automatycznej ustawionej na 100% wartości z
wyciągu? Czy PB sam pomniejszy kwotę o transakcję rozłożona na raty,
czy też lepiej samemu to odjąć i zapewnić odpowiednią ilość środków na
koncie, z którego idzie spłata?

MK

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-19 18:44:39
Autor: MK
raty na kk Polbanku?
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:2623950a-8f4b-4d56-8a13-9f6b8421fdbeg11g2000yqe.googlegroups.com...

1. Czy przysługuje za taką transakcję zwrot 1% i jak jest naliczany
(jednorazowo, czy dla każdej raty?).

Zwrot jest naliczany po dokonaniu transakcji, czyli w praktyce prowizja banku to 4%, efektywnie oprocentowanie jest w okolicach 6% p.a. Dodatkowo czasc z tego zje inflacja, wiec jest to w chwili obecnej najtanszy znany mi kredyt (poza tym na karcie Getin Banku).

[...]

Nie wiem, bo w Polbanku mam tylko KK. Z tego ca napisal RobertS wynika, ze powinna byc pomniejszona.

MK

Data: 2010-02-19 21:01:57
Autor: RobertS
raty na kk Polbanku?

[...]

dokładnie tak jak piszesz, oprocentowanie tego kredytu jest naprawdę symboliczne, na niektórych lokatach można podobne odsetki dostać

[...]

do wygenerowania wyciągu zostało mi jeszcze sporo czasu, ale na chwilę obecną ta transakcja
została spłacona, podejrzewam, że przy 100% spłacie zadłużenia bank pobierze ratę + pozostałe transakcje wykazane na zestawieniu

RobertS

Data: 2010-02-22 01:55:47
Autor: luc
raty na kk Polbanku?
On 19 Lut, 21:01, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]

została spłacona, podejrzewam, że przy 100% spłacie zadłużenia bank
pobierze ratę + pozostałe transakcje wykazane na zestawieniu

Dzięki za wnikliwe odpowiedzi. Co prawda chyba nie uda mi się
przesunąć tej transakcji na kolejny po następnym wyciągu (jak
sugerował MK), bo w smsie informującym o mozliwości rozłożenia na raty
pisali o 20 dniach na tę operację, a właśnie w takim terminie generują
mi wyciąg.

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-23 10:35:25
Autor: RobertS
raty na kk Polbanku?

[...]

gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości, to rozłożenie na raty wygląda tak:

1. transakcja, którą rozkładamy na raty
2. spłata ww. w całości (po 2 dniach od złożenia dyspozycji)
3. w dniu spłaty pojawia się obciążenie o nazwie RATA

RobertS

Data: 2010-02-23 13:49:25
Autor: Robert Kois
raty na kk Polbanku?
Dnia Tue, 23 Feb 2010 10:35:25 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Czyli nie widać tego w saldzie dostepnym?

--
Kojer

raty na kk Polbanku?