raz jeszcze o podawaniu przez bank adresu imion i nazwisk współwłascicieli rachunku nadawcy przelewu

Data: 2009-11-21 19:26:18
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
raz jeszcze o podawaniu przez bank adresu imion i nazwisk współwłascicieli rachunku nadawcy przelewu
w jednym z wątków ktoś pytał o to, które banki podają adres inny niż zameldowania (np. zamieszkiwania albo korespondencyjny)

w innym, ja pytałem o podawanie danych obojga współwłaścicieli

czy istnieje w PL bank, w którym można zlecić przelew, w którego
danych będzie napisane, że nadawcą są "Jan Kowalski i Jan Nowak,
zam. nad rzeczką, opodal krzaczka, tam gdzie kaczka dziwaczka"?

Innymi słowami, czy jest możliwe samodzielne, niekontrolowane
przez człowieka (nie oddział, nie infolinia) zdefiniowanie sobie
np. w serwisie www i zatwierdzenie np. hasłem sms, zdrapką lub tokenem "jakiegoś" adresu?

Data: 2009-11-21 10:56:37
Autor: Marcin
raz jeszcze o podawaniu przez bank adresu imion i nazwisk współwłascicieli rachunku nadawcy przelewu
Witam,

ING pozwala zmienic adres korespondencyjny online. Zatwierdzanie
smskodem. Pozwalaja nawet na adres zagraniczny i wysylaja tam karty.
Nie wiem jak ma sie to do pytania o adres podawany w przelewach,
przypuszczam ze jest tam adres zameldowania.
Marcin

Data: 2009-11-22 23:48:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
raz jeszcze o podawaniu przez bank adresu imion i nazwisk współwłascicieli rachunku nadawcy przelewu
ING pozwala zmienic adres korespondencyjny online.

a jaki bank zmienia adres "przelewowy" online?

--

raz jeszcze o podawaniu przez bank adresu imion i nazwisk współwłascicieli rachunku nadawcy przelewu