razorku gdzie jestes?

Data: 2012-02-04 15:52:58
Autor: Obserwator
razorku gdzie jestes?

wpadnij na niezalezna.pl, akurat opublikowali tekst na temat o ktorym
rozmawialismy:

http://niezalezna.pl/22867-o-miejsce-dla-kpiarza

Osobiscie, wierze jednak w ludzka inteligencje, nawet tych klonow ktore tutaj
pisza i bronia PO jak niepodleglosci...Minie im to zauroczenie....

Data: 2012-02-04 17:32:01
Autor: u2
razorku gdzie jestes?
W dniu 2012-02-04 16:52,  Obserwator pisze:
Osobiscie, wierze jednak w ludzka inteligencje, nawet tych klonow ktore tutaj
pisza i bronia PO jak niepodleglosci...Minie im to zauroczenie....

Jak minie skoro to dla nich jedyne zrodlo utrzymania ? :)

"A dzisiaj, kabareciarze dostają od władzy ordery i oczekują antenowych
pasm, obsadzani w roli autorytetów śniadają u Mellera, okupują
telewizyjne korytarze i studia. Czyż nie Marek Majewski mówił słowem
wiązanym o liderze opozycji, że ma charyzmę psychopaty? Czy to nie
Krzysztof Materna wzywał do obrony „Bronka normalnego”? Dziwi, więc, że
w nagrodę wspólnie z czteroliterowym Wojewódzkim organizował
najważniejszy koncert polskiej prezydencji?"

Data: 2012-02-04 17:45:58
Autor: Przylepa
razorku gdzie jestes?
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> [...]

że
w nagrodę wspólnie z czteroliterowym Wojewódzkim organizował
najważniejszy koncert polskiej prezydencji?"

Co si asisz? Zostae odpdzony! ;)))

Data: 2012-02-05 06:27:33
Autor: stevep
razorku gdzie jestes?
Dnia 04-02-2012 o 17:32:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Co do kabareciarzy oglądałem ostatnio program prowadzony przez Pietrzaka o  Irenie Jarockiej i tak sobie pomyślałem, po co ty chłopie pchałeś się do  polityki, raz że się do tego kompletnie nie nadajesz i masz przecięż inne  zajęcie.

--
stevep

Data: 2012-02-04 17:45:13
Autor: Kocha

[...]