rc

Data: 2009-04-13 01:58:14
Autor: in for
rc

Małgosia prosiła żeby w oddzielnym wątku, więc nie dopisuję do Waldo, Watermana, Tomka, Maćka i przede wszystkim "rc"! Było w kazdym razie o czwartym CD, słoneczniku smażonym z miodem, pieprzem i chilli i też coś o biskupach :).

Tak się składa, że podobnie jak Waterman i Tomek znam Maćka i mogę się tylko podpisać pod ich słowami. Składa się też tak, że (tak przypuszczam) jako jeden z nielicznych znam również "rc" :). Więcej nawet! Znam go od kilku lat. Czytam też jego posty, z dużym zainteresowaniem, kilka razy nawet spiąłem się z Nim na sekcie, przyznam, na początku myślałem, że jest kimś innym, wreszcie zaakceptowałem jego propozycję "Paktu o Nieagresji".

Więc...

Przekonany jestem, że po pierwsze, gdyby Maćiek, Waldo i reszta świata znali osobiście "rc" to... przybili by mu piąteczkę! Tak, "rc" ma bzika na punkcie nurkowania, podobnie jak my wszyscy. Ma też dość precyzyjne spojrzenie na interesujące Go sprawy, innych stara się nie dostrzegać, podobnie jak my wszyscy.

Jego wiedza? W tematach, których się podejmuje jest spora, choć nie mnie to oceniać, nie znam się na rysunku technicznym, nie zgłębiałem też tajników rebów w takim zakresie jak on. Mimo iż jestem farmaceutą, nie wiem jak zachowałby się pod wodą reb według jego pomysłu, czyli taki, który produkowałby w wyniku procesu chemicznego tlen! Zresztą nie ma to znaczenia, pomysł jest fascynujący, iście wernerowski,  lub dawinczowski jeśli wolicie.

Że dopiekli mu na Lizusie? Nigdy tam nie byłem, a Manię znam i bardzo lubię. Nie wiem co wyrabia się na FN, ale nie tylko "rc" donosi że tam Sodoma z Gomorą. Mój przyjaciel Loti też ich nie cierpi i wiele razy to manifestował. Rozumiem złość osoby, którą cenzurowano...

Że "rc" nie jest instruktorem? Z tego co się tu pisze, łatwo można ten feler usunąć, rozumiem, że w niektórych federacjch to kwestia kaski i... ewentualnie obejrzenia sprzętu :).

Że nie jest nurkiem? Ależ "rc" jest nurkiem i to całą gębą! Bywa u mnie i zawsze Go chętnie tu witam, ma swego instruktora, osobę o między federacyjnym back-ground'zie, znanym również na sekcie. Jeśli dalej będziecie wątpili, to nakręcę film pod wodą z "rc" i zawieszę na You Tube :).

Jest osobą bardzo kulturalną, wyciszoną, empatyczną, ale manifestującą swoje zdanie, przyjmującą jednak kontr-argumentację.

Nie sili się też pozować na kogoś kim nie jest, jak ci wszyscy, którzy pływają "do góry nogami", lub którym zawory kręcą się w przeciwne strony,
lub ci, którzy muszą założyć płetwy, by pływać do tyłu (powszchnie wszakże wiadomo, że bez płetw, do tyłu, pływa się szybciej):DDD.

Że dyskutuje ze swadą? I właśnie dzięki takim jak On funkcjonują fora dyskusyjne..

Że ma ksywkę "Demolant"? "Smoku"? Ależ to jedne z fajniejszych nick'ów jakie znam. Sam chciałbym być ich właścicielem.

Coż mógłbym jeszcze powiedzieć o Ryśku... Otóż, że jest bardzo koleżeński, wiem, że nie szczędził trudu by pomóc koledze z pfo...

Uwagę zwraca też coraz większa starannosć w przygotowywaniu przez niego postów...

Widziałem jego szpej..., i niestety (niestety, bo mu go zazdroszczę) muszę przeznać, że żaden z nas nie widział takich rarytasów, ba, więcej nawet, sądzę, że nie wie nawet, że takie rozwiązania były, są i będą stosowane. Zresztą jeśli "rc" mi udostępni swe zasoby, chętnie zrobię z tego wystawę na swojej stronie. Przekonany jestem, że kopary Wam opadną :))).

Zapewne "rc" jest Demolantem, może nawet Smokiem, ale nie, na miłosć boską, Trolem, proszę więc nie traktujcie Go tak, nawet jeśli pokazuje Wam, że poza klapkami na Waszych oczach jest jeszcze inny świat :).

Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-04-13 15:02:43
Autor: Wojtek B
rc

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:72e9.00000114.49e28016newsgate.onet.pl...

[...]

Dzięki za ten tekst.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4002 (20090411) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-14 09:52:25
Autor: Tomek Sienicki
rc
in_for:

> Że dyskutuje ze swadą? I właśnie dzięki takim jak On funkcjonują fora
> dyskusyjne..

Cały tekst postu in_fora jest ok i zgadzam się z nim od pierwszej do ostatniej litery. Zaś to zdanie zawiera najistotniejszą treść :)

--
tomek Sienicki

Data: 2009-04-14 16:29:28
Autor: jacekplacek
rc
in_for@vp.pl napisał(a):

[...]

$$ z FN wywalony nie został. Natomiast robił wszystko, żeby tak się stało. Drugie ostrzeżenie dostał, moim zdaniem, kompletnie bez sensu. Ale ani z FN wykreślony nie został, ani sam tego nie dopilnował:
http://forum-nuras.com/profile.php?mode=viewprofile&u=4848
Kto ma login, ten zobaczy, że nawet te ostrzeżenia wygasły. Inna sprawa, że to co namieszał, nawet jego wielki zwolennik(a mój partnur i kolega) uznałby za spory nietakt, gdyby chciał wrócić. Poprowadził rozgrywkę, która zawiodła Go w ślepy zaułek. Tyle. Ani Go żal, ani podziwiać.
Co do wiedzy technicznej: na pewno jest spora i w pewnym zakresie się nią dzieli. Tylko co ma Żaba do wiatraka, że ją wszędzie mieszać? Znalazł błąd w art, zasygnalizował i ok. Ale, żeby się non stop czepiać tego samego? Toż już ze trzy święta z wybaczaniem itp. były a On non-stop swoje...

Data: 2009-04-14 18:03:38
Autor:
rc
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Tu masz e-maila którego już wieszałem na sekcie, pokazujący część kulisów.

"> Data: 7 stycznia 2009 20:37
Temat: Re: To za te wpisy mam ostrzeżenie

Witaj dostalem mase mailii odnosnie Twoich postow na FN i mam 2 rozwiazania albo zamilkniesz na conajmniej 3 miesiace albo bede musial Cie zabanowac na conajmniej pol roku zrozum mnie musze podjac zdecydowane kroki bo wiele osob mi z forum ucieka. >
czekam na odpowiedz pozdrawiam DarekS

Wolę wylecieć z forum, niż milczeć bo jest to wygodne dla kłamcy. Owszem
biznes rebreatcherowy cierpi. To po co kłamią. pozdrawiam rc "

Było jeszcze skasowanie PW ze skrzynki, zablokowanie możliwości pisania
jeszcze przed zablokowaniem IP. W tym momencie zostałem dywersantem, dlatego mój powrót jest faktycznie nie
możliwy w cywilizowanej formie. Dotrwałem do drugiego zgłoszenia, administrator miał zły dzień że nie skasował
dokumentu z UP, informującego o stanie techniki dotyczącym tego rozwiązania.
Wejście na "oxychaker" było systematycznie ograniczane przez administratora,
rżnął głupa że to z powodu używania proxy nie działają możliwości pisania w
różnych działach. Po odsłonięciu kart powiedział że wiedział od początku z kim
rozmawia. Zostało założone konto "pozdrawiam rc" administrator je zablokował
przed skreśleniem czegokolwiek. Konto "wodnik99" wystarczyło odpowiedzieć
gościowi, który musiał na komisjach kwalifikacyjnych świrować normalnego i
zostałem rozpoznany, bo nie wolno polemizować z oszczercą to jest w złym tonie
na FN.
Wybacz ale opowieści o honorowym postępowaniu przez administrację forum można
w buty włożyć. Kto włączył wszystkim globalne ignorowanie ? kto modyfikował
profile 2 użytkowników FN ? Kto tolerował dopiski "KasiaK" do postów ? itd.

A teraz dalszy ciąg jajarstwa na FN, dlaczego logi o których wiadomo że są
wielokrotne nie są kasowane ? Bo to zmniejszy ilość martwych dusz na FN.

Aniołek to ja nie jestem, ale P-377789 i P386700.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-15 09:17:08
Autor: Paweł Poręba
rc
Witaj!
Dnia 2009-04-14 18:29, Użytkownik  jacekplacek napisał:

Co do wiedzy technicznej: na pewno jest spora i
> w pewnym zakresie się nią  dzieli.

Jest taka bajka Lema o maszynie która miała nieskończoną wiedzę. Jej nieskończona wiedza polegała na produkowaniu nieskończonego ciągu przypadkowych symboli, które obok oczywiście mnóstwa śmieci, zawierały też wszystkie możliwe prawdy.
Cóż, wiedza RC jest podobnej próby. I teraz zasadnicze pytanie: czy potrafisz odróżnić fakty od bajek w tym co on mówi? Mały test: ostatnio napisałem list na temat wywiadu dr Adela. Jedyny komentarz pochodził od RC. Tyle że ja się nie cieszę z takiej dyskusji. Zauważyłeś że jego odpowiedź jest nie na temat? Boję się, że mimo całego Twojego rozwoju nurkowego który ostatnio zachodzi, miałeś duże szanse tego nie zauważyć, że w miejscu gdzie ja piszę o opcjonalnych konserwatyzmach wprowadzanych do algorytmów komputerów nurkowych, RC pisze o sposobie sumowania nasycenia tkanek gazem przez te urządzenia. Używa "mondrych" pojęć (całkowanie itd) i ROBI WRAŻENIE ale nie ma tam nic merytorycznego. Po co to robi? Trudno uwierzyć, żeby naprawdę aż do tego stopnia nie rozumiał tego o czym pisze i tylko grał udając mądrego. Prawdopodobnie jest to świadoma próba oszustwa nastawiona na to, że wiele osób nie zauważy o czym mowa. Do czego to prowadzi? Moim zdaniem jedynie do dewaluacji rzetelnej wiedzy nurkowej, nic więcej.

Ktoś tu chwali RC za to że prowokuje dyskusje. Ok, to prawda, nikomu poza nim już tu się nie chce dyskutować o jakiś bardziej wyrafinowanych rzeczach. Tylko czy dyskusja sama w sobie jest cenną wartością? Może czasem. Ale sens dyskusji w której RC bajki pisze, a 99% czytelników listy i tak tego nie czyta, bo za długie, jest dość wątpliwy. To tylko okazja dla niego i jemu podobnych, do tego, żeby autorytet budować na pisaniu dużej ilości bzdur i wplataniu w to swojej polityki (również marketingowej).

> Tylko co ma Żaba do wiatraka, że ją wszędzie mieszać?

Cóż, trudno orzec czy to pytanie do psychologa, czy socjologa marketingu. Z jednej strony można uznać, że RC to osobnik o skrzywionej osobowości, czerpiący satysfakcję z napadania na autorytety i po prostu w ten sposób realizuje swoje popędy. Z drugiej strony warto zauważyć w jakim towarzystwie się RC obraca, przynajmniej tu w virtu, kto go chwali, kto z nim wchodzi w pakty: akwizytorzy którzy są znani z tego, że sprzedaliby własną matkę. Być może jest on po prostu naiwnym narzędziem w rękach sprytnych manipulatorów. Tak czy inaczej efekt jest jeden: RC działa jako tuba tandeciarzy próbujących zrównać z dnem to co się wybija ponad bentosowe piekiełko... Zwróć uwagę, z jaką zajadłością RC atakuje IANTD, czyli akurat tą organizację która pozytywnie wyróżnia się solidnością programów szkolenia i w znaczącej części solidnością instruktorów. Z jaką zajadłością przywala kolejnym instruktorom tej organizacji, licząc, że dla większości listowiczy tematy w których on się odzywa są zbyt trudne, żeby zrozumieli iż jego ataki są bezpodstawne. Jak myślisz, to tylko jego skrzywiona psychika która kazała mu przenieść jego jakąś tam wojnę z jednym instruktorem tej organizacji, na wszystkich, czy raczej czyjaś planowa negatywna akcja marketingowa? Ja, obecnie ze względu na wyżej wymienione powiązania sądzę że raczej to drugie.
A że czasem zdarzy mu się powiedzieć coś użytecznego, za co go Twój przyjaciel sobie ceni? Cóż, zapewne to prawda, tylko jeśli ktoś potrafi odróżnić to co ma sens od tego co sensu nie ma, to już nie potrzebuje tych rad... a jeśli nie potrafi, to korzystanie z rad RC jest loterią. Czasem pomoże, zwykle wepchnie w ślepe uliczki albo wręcz w niebezpieczne rozwiązania.

pozdrawiam
Paweł Poręba
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

Data: 2009-04-15 18:21:21
Autor:
rc
Paweł Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):
[...]

Gdybyś napisał o konserwatyzmach to było by OK, napisałeś o współczynnikach.
Powtarzam Twój cytat i odpowiedź, nie rozwijałeś o jakich współczynnikach
myślisz, typowo są użyte Mo C. Re: Wywiad z doktorem Adelem Taherem w Sharm el Sheikh
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 09-04-2009, 22:19:09
+ pokaż cały nagłówek

Paweł Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):
Autor tej myśli myli się. Nikt go nie znienawidzi. Mądrzy ludzie go wyśmieją. Bo bredzi. Znakomita większość komputerów ma w swych opcjach rozmaite współczynniki bezpieczeństwa które po włączeniu ograniczają nurka AUTOMATYCZNIE.

Do tej pory byłem przekonany że zaleta komputerów polega na scałkowaniu
ładunku inertu w przedziale tkankowym po zmiennym w czasie ciśnieniu.
Ale mówisz że tam są tylko jakieś współczynniki, jest zliczanie z
redystrybucją inertu w wynurzaniu, czy tylko na rympał współczynnikiem i po
sprawie ?

pozdrawiam rc

[...]

Do pewnego momentu też uważałem że IANTD jest przodującą organizacją nurkową,
po spotkaniu kilku idiotów z PADI nie było trudno zauważyć istotnie głębsze
podejście do większości zagadnień. Lecz to tylko nieliczne jednostki
prezentują, średnia jest średnia. Nowo wyświęcony instruktor będąc wyszkolonym
nurkiem nie umie policzyć przystanków, czy z jakiej głębokości można wyjść bez
dekompresji po dowolnie długim pobycie pod wodą. Ktoś jemu stopień przyznał?
dał? sprzedał? czy może wyszkolił?

[...]

Podawanie klasy przyrządu nie tej zgodnej z metodyką pomiarową, tylko
optymistycznej jest OK, bo to instruktor Handlarz robi.

[...]
 Pochlebiasz sobie, są instruktorzy IANTD których nie atakuję, bo nie
zapierdalają głupot, wypowiadanych patetycznie nie dbając o zapięcie rozporka.
"Nurek regulował pływalność płetwami" to o wywarzaniu się dawniej, gdy nie
stosowano KRW, skrzydeł. Idiotyzm ale zgodny z linią "skrzydło ponad wszystko".

[...]

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=254
Dlaczego oceniający nie wpisał literek X i Y, tylko A ?
Ilu z Polskich instruktorów IANTD powiedziało coś nowego w stanie techniki.

W pełni się zgadzam że rozwiązania o których piszę są niebezpieczne dla
większości bezmyślnych osób. Bez umiejętności samodzielnego przeliczenia
problemu nie powinny być stosowane. Podobnie było z Twoją "teorią" zatrucia
tlenem, znając temat można było olać koncepcję jedynie elektrycznego
pobudzenia mózgu, w sytuacji gdy wiele innych mechanizmów jest rozstrojona.
Przyjemnie się tego słucha lecz to jedno aspektowa "teoria".

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-14 23:44:46
Autor: Lot
rc
On 2009-04-13 01:58:14 +0200, in_for@vp.pl said:

[...]

Jacek, robisz z igły widły...

Wielu moich znajomych jest aktywnymi członkami społeczności FL, co w żaden sposób nie wpływa na nasze relacje. Do FL stosunek mam ambiwalentny.

Z FL na moją uprzejmą prośbę wypisano mnie lata temu (nawet nie pamiętam kiedy) i od tego czasu nie interesuję się jego działalnością w żadnym zakresie. Jeśli komuś się tam podoba to znakomicie, jeśli nie - i zaczyna "dymić" - to ktoś go bierze "za twarzoczaszkę" i wyprowadza z lokalu. Co jest normalną rzeczą na moderowanych forach.

Co do RC i jego kariery na FL wypowiadać się nie mogę, bo wiem tyle ile wychlapano na sekcie.
Coś napsocił, z kimś się pościnał i tyle - samo życie.

Pzdr Lot.

P.S.

Wkurwia mnie tylko jak jakieś Lizuski serwują linki do dyskusji (wymagające logowania) ale coś za coś...

 pewnie musi tam być fajnie, skoro tak sobie liżą już od wielu lat.

Data: 2009-04-15 07:08:56
Autor:
rc
Lot <loti> napisał(a):
Wkurwia mnie tylko jak jakieś Lizuski serwują linki do dyskusji (wymagające logowania) ale coś za coś...

 pewnie musi tam być fajnie, skoro tak sobie liżą już od wielu lat.

FN to nie jest najbardziej lizingowa nora, w kolejności można to uszeregować 1
miejsce CCR Lizydup, tam się wylatuje za dyskusje z "guru" nawet na innym
forum, a sposób wywalenia Familii Kleinów z tego forum i HD to majstersztyk
łajdactwa. 2 DiW z tematami żeby najgodniejszy mógł się wypowiedzieć, jest
regulaminowy zakaz kłócenia się z moderatorami, nawet na PW. 3 FN z byłą
moderatorką o szczególnie nasilonych zmianach nastroju związanych z cyklem
menstruacyjnym. Cenzurującą własne wypowiedzi, F Kawka by tego nie wymyślił.

pozdrawiam rc

--

rc