rc

Data: 2009-04-14 23:44:46
Autor: Lot
rc
On 2009-04-13 01:58:14 +0200, in_for@vp.pl said:

Że dopiekli mu na Lizusie? Nigdy tam nie byłem, a Manię znam i bardzo lubię.
Nie wiem co wyrabia się na FN, ale nie tylko "rc" donosi że tam Sodoma z
Gomorą. Mój przyjaciel Loti też ich nie cierpi i wiele razy to manifestował.
Rozumiem złość osoby, którą cenzurowano...

Jacek, robisz z igły widły...

Wielu moich znajomych jest aktywnymi członkami społeczności FL, co w żaden sposób nie wpływa na nasze relacje. Do FL stosunek mam ambiwalentny.

Z FL na moją uprzejmą prośbę wypisano mnie lata temu (nawet nie pamiętam kiedy) i od tego czasu nie interesuję się jego działalnością w żadnym zakresie. Jeśli komuś się tam podoba to znakomicie, jeśli nie - i zaczyna "dymić" - to ktoś go bierze "za twarzoczaszkę" i wyprowadza z lokalu. Co jest normalną rzeczą na moderowanych forach.

Co do RC i jego kariery na FL wypowiadać się nie mogę, bo wiem tyle ile wychlapano na sekcie.
Coś napsocił, z kimś się pościnał i tyle - samo życie.

Pzdr Lot.

P.S.

Wkurwia mnie tylko jak jakieś Lizuski serwują linki do dyskusji (wymagające logowania) ale coś za coś...

 pewnie musi tam być fajnie, skoro tak sobie liżą już od wielu lat.

Data: 2009-04-15 07:08:56
Autor:
rc
Lot <loti> napisał(a):
Wkurwia mnie tylko jak jakieś Lizuski serwują linki do dyskusji (wymagające logowania) ale coś za coś...

 pewnie musi tam być fajnie, skoro tak sobie liżą już od wielu lat.

FN to nie jest najbardziej lizingowa nora, w kolejności można to uszeregować 1
miejsce CCR Lizydup, tam się wylatuje za dyskusje z "guru" nawet na innym
forum, a sposób wywalenia Familii Kleinów z tego forum i HD to majstersztyk
łajdactwa. 2 DiW z tematami żeby najgodniejszy mógł się wypowiedzieć, jest
regulaminowy zakaz kłócenia się z moderatorami, nawet na PW. 3 FN z byłą
moderatorką o szczególnie nasilonych zmianach nastroju związanych z cyklem
menstruacyjnym. Cenzurującą własne wypowiedzi, F Kawka by tego nie wymyślił.

pozdrawiam rc

--

rc