rdza, dziura i co z tym zrobić?

Data: 2015-03-08 17:19:24
Autor: PiteR
rdza, dziura i co z tym zrobić?
na  ** p.m.s **  tibam pisze tak:

Jak to w miarę trwale zrobić by korozja dalej się nie powiększała?
Wydrapałem co się da i cały środek zalałem brunoxem.

Brunox jest dosyć drogi. Skoro zainwestowałeś w niego to i tak już
dużo zrobiłeś. Raczej święty Boże nie pomoże jeśli chcwyciło tą drugą
trudnodostępna blachę ale na kilka lat możesz to powstrzymać.

Osobiscie jestem pod wrażeniem farby na rdzę v33
http://www.v33.pl/farby-do-metalu/gallery_files/site/4199/20236/20502.pdf
Testuję ją od roku na błotnikach i na balustradzie balkonu.

Małe dziury zaklejałem silikonem sanitarnym (tym śmierdzącym octem,
nie mylić z budowlanym) tak jakbym szpachlował szpachlą. Nie wygladało
to bezbłędnie ale jest bardzo skuteczne i tanie. Żywice i tkaniny
zawsze odspajały sie od blachy po pewnym czasie.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Data: 2015-03-08 12:12:27
Autor: kogutek444
rdza, dziura i co z tym zrobić?
W dniu niedziela, 8 marca 2015 17:19:26 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  tibam pisze tak:

> [...]

-- Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Jak chwyciło w trudno dostępnym miejscu to fluidol pomaga On nie działa na tajemniczych zasadach jak super farby Po chamsku odcina dopływ tlenu Nie ma tlenu nie ma korozjo atmosferycznej. Jest odporny na wodę, nie pęka, nie odłazi płatami, jest doskonałym penetrantem, wypiera wilgoć. Dla fluidolu nieistotne że jest ognisko korozji. Wsiąknie w rdzę jak w bibułę.

rdza, dziura i co z tym zrobić?