rdzewiejące sitka

Data: 2009-04-13 13:13:57
Autor: Sierp
rdzewiejące sitka
Witam,

macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

Sierp

Data: 2009-04-13 14:19:56
Autor: Ikselka
rdzewiejące sitka
Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:13:57 +0200, Sierp napisał(a):

[...]

Kupować tylko nierdzewne. Mam takich cały komplet, 7 sztuk, od małego do
dużego - myję je w zmywarce i nic się nie dzieje.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Data: 2009-04-13 19:38:58
Autor: Artur Lew
rdzewiejące sitka
Sierp wrote:
macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
Te prawdziwe nigdy nie powinny rdzewiec :)
A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2009-04-14 13:05:19
Autor: Ikselka
rdzewiejące sitka
Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:38:58 +0200, Artur Lew napisał(a):

Sierp wrote:
[...]

Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
wodzie.

Data: 2009-04-14 14:13:30
Autor: Panslavista
rdzewiejące sitka

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i

Jeżeli rdzewieją to w zasadzie nie nadają się do niczego, ale tę rdzę można
usunąć poprzez trawienie w wodorotlenku sodu...

Data: 2009-04-14 14:56:37
Autor: Artur Lew
rdzewiejące sitka
Ikselka wrote:
[...]
Napisalem przeciez jak je wymieni czyli majac w domysle te prawdziwe z
nierdzewki ;)

Data: 2009-04-14 15:47:17
Autor: Ikselka
rdzewiejące sitka
Dnia Tue, 14 Apr 2009 14:56:37 +0200, Artur Lew napisał(a):

Ikselka wrote:
[...]

No tak :-)
Ale te moje nierdzewne to żadnych zabiegów nie wymagają poza myciem. To
mnie zmyliło w Twojej wypowiedzi.

Data: 2009-04-14 20:13:23
Autor: Sierp
rdzewiejące sitka
Artur Lew pisze:
A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

rozumiem, ze takie to jest porzadne?
http://www.galerialimonka.pl/87,1331/cuisipro-sitko-stalowe-25-cm
czy tez to przegiecie cenowe?

Sierp

Data: 2009-04-14 21:55:08
Autor: Ikselka
rdzewiejące sitka
Dnia Tue, 14 Apr 2009 20:13:23 +0200, Sierp napisał(a):

Artur Lew pisze:
[...]

Nonienonienonieno! Przegięcie do kwadratu. Mój komplet kupiłam w Lidl za
jakieś 35 zł, do tego dokupiłam największe osobno (ale identyczne) za
kilkanaście zł, zdaje się, że w Tesco.

Data: 2009-04-15 21:56:31
Autor: Sierp
rdzewiejące sitka
Ikselka pisze:
Nonienonienonieno! Przegięcie do kwadratu. Mój komplet kupiłam w Lidl za
jakieś 35 zł, do tego dokupiłam największe osobno (ale identyczne) za
kilkanaście zł, zdaje się, że w Tesco.

tylko ze ja wlasnie mam takie z tesco/real/cokolwiek, i rdzewieje cholerstwo :/ to samo mam z tarką
nie myje w zmywarce, bo wtedy pewnie wyjalbym brunate sitko :-)
chcialbym kupic cos, co mnie kolejny raz nie rozczaruje po dwoch myciach

Sierp

Data: 2009-04-16 09:53:44
Autor: Marek Kutyla
rdzewiejące sitka
W dniu: 2009-04-15 21:56, użytkownik Sierp napisał::

[...]

Jak zmienisz zdanie co do tego zaproszenia na slub to Ci kupie w prezencie :-p

Cos takiego:
http://allegro.pl/item606733205_cedzak_sitko_durszlak_od_super_sprzedawcy.html
uzywane odwielu lat i zero rdzy. Fakt ze nie myte w zmywarce, bo duze cholerstwo jest, ale nie sadze aby to cos zmienilo.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

Data: 2009-04-16 15:08:46
Autor: annikka
rdzewiejące sitka
Marek Kutyla pisze:
[...]

Rozczaruję cię. Mam identyczne, myję w zmywarce i, niestety, rdzewieje. Chyba trzeba sprawić sobie plastikowe.

Ania

Data: 2009-04-16 17:47:11
Autor: Marek Kutyla
rdzewiejące sitka
W dniu: 2009-04-16 15:08, użytkownik annikka napisał::

Rozczaruję cię. Mam identyczne, myję w zmywarce i, niestety, rdzewieje. Chyba trzeba sprawić sobie plastikowe.

A to nie ide na slub ;-)

Data: 2009-04-17 18:32:45
Autor: Sierp
rdzewiejące sitka
Marek Kutyla pisze:
[...]

To jest durszlak, a nie sitko. Durszlak to mi tez nie rdzewieje,
nawet w zmywarce :-)
Sitko to na przyklad to

Data: 2009-04-17 20:25:58
Autor: Ikselka
rdzewiejące sitka
Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:32:45 +0200, Sierp napisał(a):

Marek Kutyla pisze:
[...]

Tyle forsyyy za sitko???
W życiu.
Pokazywałam lepsze i tańsze - na Allegro.

Data: 2009-04-17 20:33:23
Autor: Marek Kutyla
rdzewiejące sitka
W dniu: 2009-04-17 18:32, użytkownik Sierp napisał::

To jest durszlak, a nie sitko. Durszlak to mi tez nie rdzewieje,
nawet w zmywarce :-)
Sitko to na przyklad to

Nie podlizuj sie! I tak nie przyjde na ten slub! :-p

zartowalem :-)

Data: 2009-04-14 12:11:34
Autor: Marek Kutyla
rdzewiejące sitka
W dniu: 2009-04-13 13:13, użytkownik Sierp napisał::

Witam,

macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

Takie normalne do odcedzania makaronu ???
Kurde nigdy nie zauwazylem zeby mi rdzewialy, moze sprawdz jaka masz wode w domu.

Data: 2009-04-14 23:52:09
Autor: mirekm
rdzewiejące sitka
Sierp pisze:
Witam,

macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

Tanie sitko z Ikei, myte w zmywarce nie chce rdzewieć.

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-04-15 16:00:15
Autor: Marek Kutyla
rdzewiejące sitka
W dniu: 2009-04-14 23:52, użytkownik mirekm napisał::

Tanie sitko z Ikei, myte w zmywarce nie chce rdzewieć.

Tanie sitko kupione na targu tez nie chce rdzewiec.

Data: 2009-04-16 16:20:49
Autor: Ikselka
rdzewiejące sitka
[...]

Polecam te - mam identyczne, sto procent pewności, że nie zardzewieją
(aukcja nie moja, o nie):
http://www.allegro.pl/item608617234_komplet_3_x_sitko_kuchenne_bergner_stal_nierdz.html