re

Data: 2010-05-05 12:45:29
Autor: robert tirt
re
Z tego co Pan napisał wynika, że ta płaci Pan za obsługę "strony,
domeny, serwera".

Proszę nie mylić ze zleceniem rejestracji u rejestratora.

Jeśli ta osoba/firma ma podpisaną z Panem umowę na świadczenie usług i
ona jest właścicielem domeny to pozostaje tylko uzgodnić cenę i kupić.
Chyba, że jest Pan właścicielem chronionego znaku , który zawiera się
w tej nazwie.

Miałem podobną sytuację , przyszedł do mnie człowiek z branży
informatycznej, że wynajął 5 lat temu od klienta domenę typu
komputery.pl (to tylko przykład) i , że on widział domeny po 1 zł a
już nie drożej niż 100zł rocznie a on jemu płaci 1000zł / rok i chce
ją odzyskać :)

re