re. Ale u nas cicho

Data: 2009-11-18 23:25:33
Autor: ADAM
re. Ale u nas cicho
No i dalem dupy, wiedzialem ze kiedys w outlooku mi sie podpisy pomyla ...
Moze ktos to skasowac, bo niechcaco dalem u siebie usun zamiast anuluj :(
Ew prosze o podpowiedz jak to zrobic.

--
Adam
Freebord snowboard the streets

Data: 2009-11-19 08:23:07
Autor: Piotr
re. Ale u nas cicho

Użytkownik "ADAM" <andrew_office@spam.kill.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4b0474c7$1news.home.net.pl...
No i dalem dupy, wiedzialem ze kiedys w outlooku mi sie podpisy pomyla ...
Moze ktos to skasowac, bo niechcaco dalem u siebie usun zamiast anuluj :(
Ew prosze o podpowiedz jak to zrobic.

pisz pan przepadło.
na wieki .;)
....elektroniczne

zdrowaśki
Piotr

Data: 2009-11-19 10:35:20
Autor: Andrzej Ozieblo
re. Ale u nas cicho
ADAM pisze:

No i dalem dupy, wiedzialem ze kiedys w outlooku mi sie podpisy pomyla ...
Moze ktos to skasowac, bo niechcaco dalem u siebie usun zamiast anuluj :(
Ew prosze o podpowiedz jak to zrobic.

Wiedzialem jak usunac, ale zapomnialem. Kiedys sie dalo. Pocisze Cie, ze   kazdemu sie zdarza dac plame. Kiedys wyslalem na newsy prywatny mail. Nawet nie byl bardzo obrazliwy, ale troche byl.

Data: 2009-11-19 11:10:41
Autor: ADAM
re. Ale u nas cicho
Wiedzialem jak usunac, ale zapomnialem. Kiedys sie dalo. Pocisze Cie, ze kazdemu sie zdarza dac plame. Kiedys wyslalem na newsy prywatny mail. Nawet nie byl bardzo obrazliwy, ale troche byl.

Hehe, nie wierze taki spokojny czlowiek :)
Szkoda mi tylko tego adresu mailowego bo za chwile od spamu sie nie opedze .... :(

Data: 2009-11-23 12:34:34
Autor: Jarek Spirydowicz
re. Ale u nas cicho
In article <4b0519ee$1@news.home.net.pl>,
 "ADAM" <adam@_no_spam_freebords.pl> wrote:

Szkoda mi tylko tego adresu mailowego bo za chwile od spamu sie nie opedze ... :(

Nie będzie tak źle. Znacznie więcej dostaję na inne adresy :)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-11-19 11:11:43
Autor: ADAM
Ale u nas cicho
usunąć z serwerów grup dyskusyjnych raczej nie ma problemu,
ale przecie na googlegroups czy niusy.onet i tak zostanie;

No to choc tyle. Prosze powiedz jak to zrobic.

Data: 2009-11-19 11:52:01
Autor: Grzegorz Lipnicki
Ale u nas cicho

No to choc tyle. Prosze powiedz jak to zrobic.

--

no tak jak ja z poprzednim moim postem (mam nadzieję:)
wiadomość->anuluj;

 g.