re zamienie motorynke na honde mbx

Data: 2012-04-09 17:37:12
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
na 50 lub 80

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-11 09:07:44
Autor: Jackare
re zamienie motorynke na honde mbx
Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7055bea9e16e8ceb876d691bc6ff0ca4$1grupy.scigacz.pl...
na 50 lub 80

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

pindziesiont honduf ? Ochujałe¶ ???

Data: 2012-04-11 11:20:44
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
Jackare napisal

[...]

                iedno tylko o poiemnosci 50 cm lub  80 cm juz wiez oco chodz jak zak zainteresowany to dzwon nr mój 695791362

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-11 22:52:39
Autor: Jackare
re zamienie motorynke na honde mbx
Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3f1cf2866865ec67d0a3e2f7c242b372$1grupy.scigacz.pl...

iedno tylko o poiemnosci 50 cm lub  80 cm juz wiez oco chodz jak zak zainteresowany to dzwon nr mój 695791362

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

bym zadzwonił ale stary mi kom skitrał, ale mam takom hondem 80 i bym jom pu¶ciłem za tom motorynkem i jeszcze sze¶ć paczek bo moja laska kce żebym jeĽdził autem to se kupie a na tej motorynce to bym se smigał do garaża po furke, niom. Skont jestes i lat masz ile ?

Data: 2012-04-12 12:11:33
Autor: mariuszn13
[...]

ja mam 14 lat i jestem z bełzyc odpisz jak naiszypciei --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-12 14:17:26
Autor: AZ
On 04/12/2012 02:11 PM, mariuszn13 wrote:

[...]

ziomu¶ ale bełzyć czy belszca? i gdzie to???

Data: 2012-04-12 16:18:11
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
AZ napisal

[...]

Bełżyce, masz jakie¶ zdjęcia tego motoru żebym zobaczył? zadzwoń do mnie jak możesz --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-12 22:11:39
Autor: Kuczu
re zamienie motorynke na honde mbx
W dniu 2012-04-12 18:18, mariuszn13 pisze:
AZ napisal

On 04/12/2012 02:11 PM, mariuszn13 wrote:

bym zadzwonił ale stary mi kom skitrał, ale mam takom hondem 80 i
bym jom
puściłem za tom motorynkem i jeszcze sześć paczek bo moja laska kce
ĹĽebym
jeździł autem to se kupie a na tej motorynce to bym se smigał do
garaĹĽa po
furke, niom. Skont jestes i lat masz ile ?
ja mam 14 lat i jestem z bełzyc odpisz jak naiszypciei

ziomuś ale bełzyć czy belszca? i gdzie to???
Bełżyce, masz jakieś zdjęcia tego motoru żebym zobaczył? zadzwoń do mnie
jak moĹĽesz

Jestes miszczem Mariusz !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-13 08:47:36
Autor: Szymon Machel
re zamienie motorynke na honde mbx

UĹĽytkownik "Kuczu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:

Jestes miszczem Mariusz !

Chłop planuje poważną transakcję a Wy sobie robicie ...... :)
A z drugiej strony po jakiemu on pisze?

Szymon

Data: 2012-04-13 11:40:49
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
Kuczu napisal

[...]

to czo robimy chandel

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 16:19:47
Autor: Jackare
re zamienie motorynke na honde mbx
Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0a7b8a890a9e657cc6d626fbf893dee3$1grupy.scigacz.pl...

to czo robimy chandel

No muszę Cię chłopie przeprosić. Podpu¶ciłem Cię. Dzieciak jeste¶ a ja stary chłop i teraz mi głupio :).....
Przepraszam jednak :))
--
Jackare

Data: 2012-04-13 10:13:02
Autor: juhass
re zamienie motorynke na honde mbx
Mistrzostwo, masakracja totalna.
I Wy nie lubicie scigacza, a on tyle rozrywki zapewnia!
:)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2012-04-13 11:44:35
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
juhass napisal

Mistrzostwo, masakracja totalna.
I Wy nie lubicie scigacza, a on tyle rozrywki zapewnia!
:)

lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 13:47:01
Autor: AZ
On 04/13/2012 01:44 PM, mariuszn13 wrote:

lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie

Mom, poka zdjencia tej motorynku bo terz chcem popaczec jak wyglada
iczy warto.

Data: 2012-04-13 12:11:06
Autor: mariuszn13
[...]

 ta honda z papierami a zdiencie to pokarze jak brat bendzie to zrobimy bo ja w swoim telefonie niemam aparatu a on ma i gdzie ta honda stoi

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 14:16:44
Autor: AZ
On 04/13/2012 02:11 PM, mariuszn13 wrote:
ta honda z papierami a zdiencie to pokarze jak brat bendzie to zrobimy
bo ja w swoim telefonie niemam aparatu a on ma i gdzie ta honda stoi

z paperami ale z oicem muszem pogadac bo mi tesz skitral alesiem dogadamy jakos honda stoi podplotem kolo domu

Data: 2012-04-13 12:45:05
Autor: mariuszn13
[...]

mieiszciowosc i nachodzie jest ona

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 12:47:13
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
mariuszn13 napisal

AZ napisal

[...]

jak mozes to wysli zdiencie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 14:08:22
Autor: mariuszn13
[...]

-- na chodzie wogule ta honda

Data: 2012-04-13 14:10:17
Autor: mariuszn13
[...]

dai swui nr to moze ja zadzwonie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 18:55:45
Autor: mariuszn13
[...]

695791362 mój numer

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 21:07:49
Autor: Arni
re zamienie motorynke na honde mbx
On 13.04.2012 20:55, mariuszn13 wrote:
mariuszn13 napisal

mariuszn13 napisal

mariuszn13 napisal

mariuszn13 napisal

AZ napisal

[...]

weĽ se dzieciaku (bo nie mogę napisać "chłopie") popatrz na ten ¶mietnik   jaki robisz powyżej i weĽ do bani, że to nie jest jaki¶ czat tylko lista dyskusyjna. Nawet nie forum tylko nędzna bramka do prawdziwej sieci serwerów news (jak nie wiesz co to to użyj googla). I wysil sie trochę żeby napisać po polsku przynajmniej na poziomie tej 6 klasy jak± zapewne skończyłe¶ (albo kończysz, albo kiblujesz w 4 z polaka). Bo na razie wygl±dasz na kolejn± porażkę naszego systemu edukacji
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-04-13 19:59:22
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
Arni napisal

[...]

to co z to hondo bo wkoncu to niewiem odpisz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-13 22:07:07
Autor: Arni
On 13.04.2012 21:59, mariuszn13 wrote:

to co z to hondo bo wkoncu to niewiem odpisz

gadał dziad do obrazu...
Ty nie do¶c że nie umiesz sie wysłowic to nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze. IdĽ oddaj swiadectwa bo Cie oszukali

a potem sie dziwic, ze sie ludzie ze scigacza smiej±. Portal dla przedszkolaków

Data: 2012-04-13 22:21:58
Autor: AZ
On 04/13/2012 10:07 PM, Arni wrote:

[...]

Ty, nic nie rozumiem, to masz te chonde czy nie?!?!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-13 22:51:36
Autor: Arni
On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

a zerknij se do siga :)

Data: 2012-04-14 07:25:49
Autor: mariuszn13

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

zadzwon to pogadamy --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-14 16:41:43
Autor: Arni
re zamienie motorynke na honde mbx
On 14.04.2012 09:25, mariuszn13 wrote:
Arni napisal

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

o czym ?
Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc naprawde tępy...

Data: 2012-04-14 16:50:23
Autor: Monster

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

Napisz "tempy" inaczej nie zrozumie.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-04-14 17:10:46
Autor: mariuszn13

On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:
[...]

zadzwon to pogadamy o hondzie --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-14 21:28:51
Autor: AZ
On 04/14/2012 07:10 PM, mariuszn13 wrote:

zadzwon to pogadamy o hondzie

Może kto¶ zadzwoni i mu wytłumaczy? Bo cały rok będzie pisał o tej hondzie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-14 23:31:27
Autor: Arni
On 14.04.2012 19:10, mariuszn13 wrote:

Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc
naprawde tępy...
zadzwon to pogadamy o hondzie

spierdalaj leszczu, nie stac Cię

Data: 2012-04-14 23:04:43
Autor: poreba
Dnia Fri, 13 Apr 2012 21:07:49 +0200, Arni napisał(a):

wygl±dasz na kolejn± porażkę naszego systemu edukacji
¦miem się nie zgodzić z Sz.Kol.
To wyżej, to co pisze, to dowód na sukces naszego szkolnictwa, szkolnictwa
specjalnego. NMSP

--
pozdro
poreba

Data: 2012-04-15 13:14:41
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
poreba napisal

[...]

co cioto ciebie niestac na motorynke

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-17 13:49:54
Autor: juhass
W dniu 2012-04-14 23:04, poreba pisze:
Dnia Fri, 13 Apr 2012 21:07:49 +0200, Arni napisał(a):

wyglÄ…dasz na kolejnÄ… poraĹĽkÄ™ naszego systemu edukacji
Śmiem się nie zgodzić z Sz.Kol.
To wyĹĽej, to co pisze, to dowĂłd na sukces naszego szkolnictwa, szkolnictwa
specjalnego.

NMSP

A ja uparcie twierdze, że to nie może być prawda. Nie i koniec. Tacy ludzie mają mi zapewnić emeryturę??? :O

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2012-04-17 13:56:25
Autor: AZ
On 04/17/2012 01:49 PM, juhass wrote:

A ja uparcie twierdze, że to nie może być prawda. Nie i koniec. Tacy
ludzie mają mi zapewnić emeryturę??? :O

A co to takiego? Znaczy siÄ™ ta, no, emerytura?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-17 14:30:30
Autor: The_EaGle
re zamienie motorynke na honde mbx
W dniu 2012-04-09 19:37, mariuszn13 pisze:
na 50 lub 80

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

W takim momencie przychodzi mi do głowy aforyzm Lema:

" Nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu"

Rafał

Data: 2012-04-17 20:06:24
Autor: mariuszn13
re zamienie motorynke na honde mbx
The_EaGle napisal

[...]

ia juz jednego poznałwem ciebie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-17 22:23:25
Autor: Kuczu
re zamienie motorynke na honde mbx
W dniu 2012-04-17 22:06, mariuszn13 pisze:

Pozdrawiam
Rafał
ia juz jednego poznałwem ciebie

Urocze, i dodatkowo z lamiglowka jezykowa.

Data: 2012-04-19 13:28:27
Autor: mariuszn13
[...]

ia j tak wiwem

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-04-19 17:38:08
Autor: The_EaGle
re zamienie motorynke na honde mbx
W dniu 2012-04-19 15:28, mariuszn13 pisze:

ia j tak wiwem

Próbuj dalej... Nie ma się czym przejmować 14 lat to ponoć najgłupszy wiek... Tłumacz±c, tak głupi jak teraz już raczej nie będziesz.

Rafał

Data: 2012-04-19 17:49:34
Autor: Arni
re zamienie motorynke na honde mbx
On 19.04.2012 15:28, mariuszn13 wrote:
Kuczu napisal

[...]

a może po prostu wymień klawiaturę na sprawn±?

PS. nie uwierzę nigdy, że takich debili ziemia nosi. To jaki¶ troll sie dobrze bawi. Idiota nie potrafiłby użyć internetu z playa.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-04-19 17:35:38
Autor: The_EaGle
re zamienie motorynke na honde mbx
W dniu 2012-04-17 22:06, mariuszn13 pisze:

ia juz jednego poznałwem ciebie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

A potrafisz napisać jedno zdanie bez błędów? ;) Uwaga nie mam na my¶li tego które doł±cza do twojej wypowiedzi ¶cigacz ;)

Rafał

re zamienie motorynke na honde mbx